Zyber Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag tror och hoppas att det blir så här: Gamecube har ju sålt skitdåligt, alltså säljer inte spelen så mycket heller. Då kommer förmodligen inte TTS gå så bra heller. Vilket kanske betyder att det konverteras till PS2!!!! ... och PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag tror och hoppas att det blir så här: Gamecube har ju sålt skitdåligt, alltså säljer inte spelen så mycket heller. Då kommer förmodligen inte TTS gå så bra heller. Vilket kanske betyder att det konverteras till PS2!!!! så blir det antagligen inte, det är ju en av Nintendos tredjepartstillverkare som gjort spelet, så Nintendo skulle aldrig låta konvertera det till PS2. PC tror jag inte heller kommer få det, men det kan ju hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag är säker på att det händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Stor nyhet! http://mgs3.starbase.se/news.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Stor nyhet! http://mgs3.starbase.se/news.php Länge sen man fick en så stor hög med nyheter, hoppas bara det inte är aprilskämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Länk , men då kanske man får se det på nätet inom kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Metal Gear Solid Acid http://www.konamijpn.com/products/mga/english/trailer.html Trailer på nya metal gear solid spelet till PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 om ni inte visste de så har de som gör metal gear spelen lämnat nintendo! är dock inte säker,läste något i superplay men vet ente riktigt om det var dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 japp, de som gjorde The Twin Snakes (Silicon Knights) har lämnat Nintendo, och kan nu även göra spel för andra konsoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 japp, de som gjorde The Twin Snakes (Silicon Knights) har lämnat Nintendo, och kan nu även göra spel för andra konsoler YES!! då kan de göra till ps2an ju!! gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jag är 99% säker på att de inte portar TTS till PS2:an, TTS var gjort för GC, och det är inte Silicon Knights som äger TTS-licensen, utan det är Nintendo själva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Metal Gear Solid Acid http://www.konamijpn.com/products/mga/english/trailer.html Trailer på nya metal gear solid spelet till PSP Metal Gear Acid... inte Metal Gear Solid Acid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Metal Gear Acid... inte Metal Gear Solid Acid hmm, tänkte inte på att han skrev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 ettan har ja spelat, på ps1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 hatar det...så jävla dålig grafik på ettan och så satans enformigt så jag dog första gången jag spelade det... håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 håller med... .... det är bara ni som inte kan spela spelet! ettans grafik var ju grym när det kom ut (98-99), att den är dålig nu kanske inte är så konstigt, det har ju gått 5 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 .... det är bara ni som inte kan spela spelet! ettans grafik var ju grym när det kom ut (98-99), att den är dålig nu kanske inte är så konstigt, det har ju gått 5 år? Håller med till 100%! det är bara ni som är inte kan spela ordentligt Ettan släpptes enligt gamespot.com den 30/9-1998 (men jag vet inte om det är i USA eller Europa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Grafiken var bättre än något annat spel på den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 http://vigge.net/mgs3/upl/sp_dvd100.jpg W00T! Nya SP har anländit, ska nu kolla videona och läsa allt om MGS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts