Fredrico Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 EXTRA EXTRA JAG Ska köpa MGS TTS idag ska ta några bilder då Fredrico har du hittat några ghost pics? Bra!!! KÖP!! KÖP!!! Har inte tittat än... samlar Dog Tags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Bra!!! KÖP!! KÖP!!! Har inte tittat än... samlar Dog Tags Finns det Dog Tags i TTS också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Finns det Dog Tags i TTS också? det borde det göra, det fanns ju med i MGS2 som TTS är uppbyggt kring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 MGS TT verkar ju ordentligt kul, fin uppdaterad grafikmotor också ska sticka och köpa det så snart jag får råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Har du GameCube isåfall? Jag är dålig på Metal Gear Solid, klarar inte äns andra banan på MGS1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Har du GameCube isåfall? Jag är dålig på Metal Gear Solid, klarar inte äns andra banan på MGS1 Andra banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Andra banan? Andra uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Andra uppdraget! Vad menar du nu, man har ju bara ett uppdrag...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Finns det Dog Tags i TTS också? Ja, men de verkar inte låsa upp något Grönis, vad menar du med andra uppdraget... hela spelet är ett stort uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Alltså kolla bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Aha, det var inte speciellt långt du hade kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Aha, det var inte speciellt långt du hade kommit Men hur gör man där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Aha, det var inte speciellt långt du hade kommit Haha, nä, smygspel är nog inget för honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Haha, nä, smygspel är nog inget för honom Men fan de är första gången jag kör, började idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) Men fan de är första gången jag kör, började idag! Kryp in i ett ventilationshål För tusan regga dig på MGS3-core! (länk i min sig) Ni andra, var mer aktiva! Redigerad 30 mars, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Har du GameCube isåfall? Jag är dålig på Metal Gear Solid, klarar inte äns andra banan på MGS1 Ja jag har GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Jo jag gick in där men jag orkade inte forsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Ja jag har GC Köp MGS: TTS!!! Det är värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Men fan de är första gången jag kör, började idag! Tål du inte skämt, pöjk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag tror och hoppas att det blir så här: Gamecube har ju sålt skitdåligt, alltså säljer inte spelen så mycket heller. Då kommer förmodligen inte TTS gå så bra heller. Vilket kanske betyder att det konverteras till PS2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts