vigge Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 mjo, nu tar det i alla fall kortare tid att ladda (förre och mer komprimerade bilder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Ska jag skriva på svenska eller engelska? Jacker har en topic på engelska och en på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 han skapade väl en innan ny logga till forumet nu iaf, men nu har Scotty upptäckt att det för honom är skillnad på färgerna vid bytet av loggo > bakgrund (i närheten av där själva loggan slutar). Upplever ni det också, eller är det bara stackars Scotty som ser detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 han skapade väl en innan ny logga till forumet nu iaf, men nu har Scotty upptäckt att det för honom är skillnad på färgerna vid bytet av loggo > bakgrund (i närheten av där själva loggan slutar). Upplever ni det också, eller är det bara stackars Scotty som ser detta? Stackars, jo jag tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Varför inte lägga upp screens på sidan... man måste ju inte ta dom från IGN.com De finns ju att ladda ner här Jag ser också något knas vid logon | | | V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 ok då vet jag, skit IE som inte kan visa sidor rätt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Ser inga problem, har FireFox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) samma för mig Edit: ska f*n sätta upp en stor bild med "USE FIREFOX!" på alla sidor av forumet Nej, skoja bara, men en liten knapp ska det nog vara Redigerad 16 mars, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) Fredrico: Jag lägger till screenshotsen imorgon, hade inte märkt att man kunde hitta dem därifrån. Vi kan också sätta en liten mgs3-core logo på alla screens, för att störa extra mycket Så här ser det ut: Redigerad 16 mars, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 ok då vet jag, skit IE som inte kan visa sidor rätt :'( Som om jag bryr mig om det pytteminimalasuperdumperlilla felet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Fredrico: Jag lägger till screenshotsen imorgon, hade inte märkt att man kunde hitta dem därifrån. Vi kan också sätta en liten mgs3-core logo på alla screens, för att störa extra mycket Så här ser det ut: Nu ska lille petige jag börja gnata Under avdelningen "Weapons&Items".... fixa bilderna.... dom funkar inte! Under "Movies"... fixa en länk till e3 trailern Lägg upp de "nya" bilderna som kom för ett tag sen I forumet, gör gärna en svensk avdelning... forumet har ju faktiskt bara svenska medlemar, och det kommer också från Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Nu ska lille petige jag börja gnata Under avdelningen "Weapons&Items".... fixa bilderna.... dom funkar inte! Under "Movies"... fixa en länk till e3 trailern Lägg upp de "nya" bilderna som kom för ett tag sen I forumet, gör gärna en svensk avdelning... forumet har ju faktiskt bara svenska medlemar, och det kommer också från Sverige Jaja, WeaponsItems skall fixas om det skulle finnas bättre bilder. Filmerna skall vi ta bort helt från sidan, länkar till Konami´s egna sidor, laddar mycket snabbare. Dessutom har de sagt att man inte får lägga upp deras filmer. Nya bilder sätts upp ASAP imorgon, lite annat måste man hinna göra, va? Svensk avdelning kan kanske göras, men det skulle vara ganska dumt enligt mig. Räcker som förklaring "lille petige jag börja gnata", här skall vi ha det perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Jaja, WeaponsItems skall fixas om det skulle finnas bättre bilder. Filmerna skall vi ta bort helt från sidan, länkar till Konami´s egna sidor, laddar mycket snabbare. Dessutom har de sagt att man inte får lägga upp deras filmer. Nya bilder sätts upp ASAP imorgon, lite annat måste man hinna göra, va? Svensk avdelning kan kanske göras, men det skulle vara ganska dumt enligt mig. Räcker som förklaring "lille petige jag börja gnata", här skall vi ha det perfekt! Hurra! Nu blir det perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 överlever ni loggan eller? skumt alltså för mig visas den perfekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 överlever ni loggan eller? skumt alltså för mig visas den perfekt... Jag hade inte ens märkt "felet" med loggan förrän ni påpekade att den var knas Ja, vi överlever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Jag hade inte ens märkt "felet" med loggan förrän ni påpekade att den var knas Ja, vi överlever "VI" ? Talar du för mig också? jag överlever inte ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) "VI" ? Talar du för mig också? jag överlever inte ( ) Fixa FireFox då! Edit: En sån här måste man köpa... men det är lite konstigt att den släpps mer än en vecka tidigare än TTS 11 dar kvar till TTS *längtar som fan!!!* Redigerad 16 mars, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) Såja, screenshotsen är upplagda, något annat? *Edit: Lade till en massa i Weapons&Items. Redigerad 16 mars, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Har hört att frameraten sjunker väldigt lågt när man står på heli padden och tittar mot det där tornet i 1st person mode. Några sa att det började hacka då. Vet inte om det är sant men vi får titta när det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Har hört att frameraten sjunker väldigt lågt när man står på heli padden och tittar mot det där tornet i 1st person mode. Några sa att det började hacka då. Vet inte om det är sant men vi får titta när det släpps. Vi får väl hoppas att det inte börjar hacka... men jag har hört att det var något knas på den platsen, men det har blivit fixat... fast det kanske inte är samma fel som du menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts