Scotty Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 .... va e annars Clear-Codes till för? Konami arrangerade ju någon tävling efter releasen, eller något sånt. Kolla länken. http://www.konamijpn.com/products/mgs2/english/mr/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 MGS2-secrets många vet man ju redan om, men kul att Konami själva avslöjade dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 nu är ju MGS-tråden på väg neråt igen /me drar upp den igen... Vilka tror/vet att det är Big Boss man spelar som i MGS3:SE? Själv är jag säker till 90% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag tror också det! Jag har också börjat lira MGS2 igen! Fan det är så jävla kul! Jag måste berätta hur jag börja lira och dyrka MGS. Jag var på Marieberg köpcentrum i början på sommarlovet 2001. Jag var där för att köpa en ny armbandsklocka. Vi gick in i klockaffärn och köpte en klocka efter att kollat runt lite. Sen gick jag och kolla på Game affärn där. Och där stod en och spela MGS2 demon. Fan vad impad jag vart, ett så jävla vackert spel! Så fort jag kom hem rota jag upp MGS demon och lira det tills jag köpte spelet i Augustim, i GBG! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Spana in vad jag hitta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 öhm, lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 ja...jag längtar B*js mycket efter MGS 3:SE och undra vad de kommer va för bossar , dom striderna e roliga men om bigg boss har jag ingen aning... de får vi väl reda i spelet eller snart... P.S: vet någon när de släpps?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Konami har inte nämnt något datum vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 okej men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 nu är ju MGS-tråden på väg neråt igen /me drar upp den igen... Vilka tror/vet att det är Big Boss man spelar som i MGS3:SE? Själv är jag säker till 90% Själv både tror och hoppas jag att man är Big Boss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Jag gör en mäktig återkomst från skidsemestern med denna låt i bakgrunden! Det är TTS main theme Redigerad 14 mars, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag tror på att det är Big Boss. Kan ju inte vara Snake, eftersom han inte hade föddes först i mitten av 70-talet, och Snake Eater ska ju utspelas på 60-talet. Jag kom just och tänka på atta det kan vara Gray Fox, men jag har inte hittat mera info om honom, som skulle säga att han var huvudpersonen i SE. Förresten, snygg logo, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jag tror på att det är Big Boss. Kan ju inte vara Snake, eftersom han inte hade föddes först i mitten av 70-talet, och Snake Eater ska ju utspelas på 60-talet. Jag kom just och tänka på atta det kan vara Gray Fox, men jag har inte hittat mera info om honom, som skulle säga att han var huvudpersonen i SE. Förresten, snygg logo, va? Jag vill också ha en sån logo Njae... Gray Fox tror jag inte att det är Vi får nog vänta och se vad som händer i MGS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 najs loggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 väldigt fin loggo scotty. Man kanske är grey fox vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Hur gammal är Grey Fox egentligen i MGS1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Hur gammal är Grey Fox egentligen i MGS1? Jag försökte hitta info just om det, men det tycks inte finnas något årtal. Men han är iaf äldre än Snake. Snake var ju typ i samma ålder som Raiden, i MGS. Redigerad 15 mars, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Jag och scotty har satt upp ett forum för MGS3-Core, här. Det är lite ont om medlemmar (mest för att forumet skapades igår ), men alla MGS-fans kan väl regga sig på det (antagligen) enda svenska MGS-forumet som finns Frågan är bara om MGS3-Core ska rikta sig in på svenska fans eller internationella, vad tycker ni (svensk forum/sida eller engelsk)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Jaha... nu har man reggat sig och hoppas att det blir mer framgångsrikt än det förra forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Tycker engelsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts