Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

huh!

nu får man ju se båda Snakes/Big Boss's ögon? :unsure:

Big Boss kanske inte var blind på ena ögat på den tiden ( :wub: )

Han kanske blir blind under spelet B) Det där i e3 trailern med Snakes(?) förlorade öga... kanske bara är gjort för att lura alla fans :lol: Hideo Kojima är ju en riktig..... öh..... lurare? ;)

Jag har en teori :huh: väldigt overkligt, men ändå... :wub:

I 26 minuter långa trailern till TTS, i början snackar Liquid om BigBoss... han säger

"When he was young, during the cold war, the world needed men like us." så liquid kanske åker till tillbaka i tiden till kalla kriget... 60 talet. Och Solid Snake följer efter för att stoppa honom B)

Med tänke på att det lever två människor i Ocelot, varav den ena bara lever genom armen, så varför skulle de inte kunna resa i tiden? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok när mgs:se släpps får vi lova att inte berätta spoilers här inne :huh:

Sen ser vi vem som klarade spelet först B) Kanske med en screen från

ending scenen :unsure: men då måste den vara en länk så man inte behöver titta om man inte vill-

Eller så kanske dem har en sån där stats-screen där man får se hur många man dödat osv. :lol: den kan man ta scren på B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ta screenshot? går ju inte, men ett foto, det går :huh:

tidstävlingen är ju lite orättvis, eftersom alla kanske inte får spelet samtidigt, plus att alla kanske inte lirar det så mycket, om det är antal riktiga dagar ni menar. Om ni menar spel-tid så är det ju annorlunda B) . Fast den tävlingen avslutas ju aldrig, eftersom man blir bättre och bättre hela tiden :unsure:

Hoppas att Konami använder Clear-codes i MGS3 också, så att man kan bevisa tiderna osv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Metal Gear Solid är fan ett av de spel jag har haft störst glädje till :wub: det är GULD VÄRT!!!! :huh: jag har Metal Gear Solid till PlayStation och Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty till PS2 när jag klarat MGS så grät jag nästan för det var så jävla bra!!! :lol: och när jag vänta på MGS2 så lästa jag Super Plays recesion flera gånger varje dag och det var inprincip lika bra som jag väntat mig!!! B) och nu när

Metal Gear Solid 3: Snake Eater är på gång bubblar lyckan i mig!!! :unsure: och så återutgivningen av MGS

Metal Gear Solid: Twin Snakes men jag fattar inte varför det ska komma till gamecube!! B) spelen har ju alltid kommit till Sonys konsoler! men hur som helst ÄÄÄÄLSKAAAAAAR JAG MGS!!!! B);):wub:

Jag gillar inte heller det, men jag har hört att orsaken till att den inte har kommit till gamecube innan är att hideo kojima bodde i en stad (kommer inte ihåg vilken) där sony hade ett kontor men nintendo hade inte

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...