Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den trailern som finns på DVD'n visar dom mest om Boss- fighter. Det står exempelvis "Snake VS Raven" och "Snake VS Wolf" :o .

mmmm, silicon knights verkar ju typ inte visa upp så mycket ur själva spelet, kanske för att locka fler köpare? det finns säkert flera som blir vettskrämda bara dom ser att man inte ska leka Serious Sam :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag är det 2 år sen Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty släpptes!!! :):D

OHHH..... Jag minns den dagen. Jag kuta hem från skolan (slog nytt rekord! ;) ). När jag kom hem så låg det där på köksbordet! ;) Min morsa hadde hämtat det. Jag slängde i mig ett par mackor och kuta sen upp och satte på det: FAN VAD UNDERBART!!!!! :P;):DB) Sen senare på kvällen skulle jag klassfest. Aldrig hadde en klassfest vart så rolig och tråkig på samma gång! :D Sen när jag kom hem så lirade jag tills KL 2:00 på natten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag är det 2 år sen Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty släpptes!!! :):D

OHHH..... Jag minns den dagen. Jag kuta hem från skolan (slog nytt rekord! ;) ). När jag kom hem så låg det där på köksbordet! ;) Min morsa hadde hämtat det. Jag slängde i mig ett par mackor och kuta sen upp och satte på det: FAN VAD UNDERBART!!!!! :P;):DB) Sen senare på kvällen skulle jag klassfest. Aldrig hadde en klassfest vart så rolig och tråkig på samma gång! :D Sen när jag kom hem så lirade jag tills KL 2:00 på natten.

Heheh jag skolkade för att få ett ex så snabbt som möjligt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir väl samma helvete när MGS :SE släpps  :P  hela plugget blir mad på mig ;)

Och dit väntar man mycket! :)

Edit: Aja, borde kanske berätta hur jag fick mitt MGS2 när ni andra gör det :D

Fick det några veckor efter releasen, hade varit lite slö med att orka förboka.

(bara förbokat ett spel, Vice City) Jag kommer ihåg att jag spelade

ända fram till jul! (klarade nog av spelet före) :D

Redigerad av -Scotty-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade hela spelet på 5 dar :P . Men jag lirade det som en galning tills jag hadde råd med GTA3, som jag köpte nån gång maj (köpte det till PS2 då).Sen lirade jag GTA3 som en galning heeeeeeela sommarn! ;) . Och sen utanonserades VC och då hittade jag denna sida efter en sökning på Google, efter info om VC. Så jag köpte PS2 endast egentligen för att kunna lira MGS2! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...