Green_Goblin Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Synd att jag inte kan få Super Play... Varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Varför? :'( Scotty bor väl i finland? /MGS:SE närmar sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Ja, MGS3:SE närmar sig sakta Men MGS:TTS är här om 21 dar 3 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Den trailern som finns på DVD'n visar dom mest om Boss- fighter. Det står exempelvis "Snake VS Raven" och "Snake VS Wolf" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Scotty bor väl i finland? /MGS:SE närmar sig.. Japp, men jag har ändå två finska speltidningar med info och sånt, men inga filmer. MGS3:SE närmar sig mycket sakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Den trailern som finns på DVD'n visar dom mest om Boss- fighter. Det står exempelvis "Snake VS Raven" och "Snake VS Wolf" . mmmm, silicon knights verkar ju typ inte visa upp så mycket ur själva spelet, kanske för att locka fler köpare? det finns säkert flera som blir vettskrämda bara dom ser att man inte ska leka Serious Sam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Nu kom jag tänka på MGS- Trailern från E3 97. Den var lite FAKE! (Och så klagar folk på att HL2's E3 film var fake!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Idag är det 2 år sen Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty släpptes!!! OHHH..... Jag minns den dagen. Jag kuta hem från skolan (slog nytt rekord! ). När jag kom hem så låg det där på köksbordet! Min morsa hadde hämtat det. Jag slängde i mig ett par mackor och kuta sen upp och satte på det: FAN VAD UNDERBART!!!!! Sen senare på kvällen skulle jag klassfest. Aldrig hadde en klassfest vart så rolig och tråkig på samma gång! Sen när jag kom hem så lirade jag tills KL 2:00 på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Idag är det 2 år sen Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty släpptes!!! OHHH..... Jag minns den dagen. Jag kuta hem från skolan (slog nytt rekord! ). När jag kom hem så låg det där på köksbordet! Min morsa hadde hämtat det. Jag slängde i mig ett par mackor och kuta sen upp och satte på det: FAN VAD UNDERBART!!!!! Sen senare på kvällen skulle jag klassfest. Aldrig hadde en klassfest vart så rolig och tråkig på samma gång! Sen när jag kom hem så lirade jag tills KL 2:00 på natten. Heheh jag skolkade för att få ett ex så snabbt som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 hehe, själv hade man bokat det från webhallen, när jag såg det vid köksbordet stack jag upp direkt, det gick inte att kontakta mig resten av veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Blir väl samma helvete när MGS :SE släpps hela plugget blir mad på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) Blir väl samma helvete när MGS :SE släpps hela plugget blir mad på mig Och dit väntar man mycket! Edit: Aja, borde kanske berätta hur jag fick mitt MGS2 när ni andra gör det Fick det några veckor efter releasen, hade varit lite slö med att orka förboka. (bara förbokat ett spel, Vice City) Jag kommer ihåg att jag spelade ända fram till jul! (klarade nog av spelet före) Redigerad 9 mars, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag klarade hela spelet på 5 dar . Men jag lirade det som en galning tills jag hadde råd med GTA3, som jag köpte nån gång maj (köpte det till PS2 då).Sen lirade jag GTA3 som en galning heeeeeeela sommarn! . Och sen utanonserades VC och då hittade jag denna sida efter en sökning på Google, efter info om VC. Så jag köpte PS2 endast egentligen för att kunna lira MGS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag visste knappt vad MGS var för något när MGS2 släpptes :"> Det var min kompis som fick mig att köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 En sak som man nog rätt lungt kan påstå är att inget MGS-spel någonsin kommer blir lika bra som MGS. (Alltså Shadow Moses) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 En sak som man nog rätt lungt kan påstå är att inget MGS-spel någonsin kommer blir lika bra som MGS. (Alltså Shadow Moses) Ja, det kan nog mycket väl stämma, men nu är MGS2 ett mycket, mycket bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 En sak som man nog rätt lungt kan påstå är att inget MGS-spel någonsin kommer blir lika bra som MGS. (Alltså Shadow Moses) Jo, Twin Snakes kanske Men om du menar den riktiga MGS känslan (till PSX) så har du rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 jo, klart det kan, fast det finns eller kommer inte finnas något spel som jag älskat så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jag har lite MGS3 stuff http://members.shaw.ca/rkpellagirl/pictures/psmmgs3snake.jpg http://www.planet-mgs.com/forum/uploads/post-10-1078737775.jpg http://www.planet-mgs.com/forum/uploads/post-10-1078781219.jpg MGS3 Jag tror att den är fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 huh! nu får man ju se båda Snakes/Big Boss's ögon? Big Boss kanske inte var blind på ena ögat på den tiden ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts