vigge Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Ja, det kan ju inte just vara något annat. På en bild har Snake(?) ju 100% och vakterna går helt bredvid honom. mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 snake eater verkar jätte grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Yeah! Cam Clarke (Liquid Snake) fyller år samma dag som mig!!! jag fyller år den 6:e November... kolla... Fan va jag längtar till MGS3 och MGS: TTS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 (redigerad) Yeah! Cam Clarke (Liquid Snake) fyller år samma dag som mig!!! jag fyller år den 6:e November... kolla... Fan va jag längtar till MGS3 och MGS: TTS!! På tal om det, John F. Kennedy fyller år samma dag som jag + Mount Everest bestegs 29 Maj. :"> Längtar mycket, mycket till MGS3, vigge89 och min mgs3 sida finns förresten online nu, om ni vill ta en koll, tunnt med info just nu, men om vi någonsin hinner göra nåt med den, så kommer det väl mera info, annors kan ni ju kanske hjälpa till, om det skulle bli hopplöst. *Edit: adressen mgs3-core.tk Redigerad 3 mars, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 På tal om det, John F. Kennedy fyller år samma dag som jag + Mount Everest bestegs 29 Maj.:"> Längtar mycket, mycket till MGS3, vigge89 och min mgs3 sida finns förresten online nu, om ni vill ta en koll, tunnt med info just nu, men om vi någonsin hinner göra nåt med den, så kommer det väl mera info, annors kan ni ju kanske hjälpa till, om det skulle bli hopplöst. *Edit: adressen mgs3-core.tk Nice sida! lägg upp de nya bilderna... de gamla har typ varenda människa sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Gå och drick ur toan i strut C WTF! Kan man dricka vatten ur toan? Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 WTF! Kan man dricka vatten ur toan? Hur? Nja... inte riktigt gå in i ett toalettbås utan att stänga dörren och sätt dig på knä och titta på toan och ring Colonel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 På tal om det, John F. Kennedy fyller år samma dag som jag + Mount Everest bestegs 29 Maj.:"> Längtar mycket, mycket till MGS3, vigge89 och min mgs3 sida finns förresten online nu, om ni vill ta en koll, tunnt med info just nu, men om vi någonsin hinner göra nåt med den, så kommer det väl mera info, annors kan ni ju kanske hjälpa till, om det skulle bli hopplöst. *Edit: adressen mgs3-core.tk Hehe Snygg sida. Hoppas det blir mycket info och skojjiga saker när spelet släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 Testa förut igår det där med toan. Jag fatta inte! Dom sa ju bara nåt med att "Raiden har konstiga intressen...." . Men jag testa också på pissoaren och det var guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 BREAKING NEWS FOR YA!!!! Jag fick nya SuperPlay idag och i tidningen fanns en recension på The Twin Snakes, Lite fakta om Ninja och på DVD'n en väldigt lång trailer på spelet+ att det fanns en oklipt verision av trailern som "Extra"!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 BREAKING NEWS FOR YA!!!! Jag fick nya SuperPlay idag och i tidningen fanns en recension på The Twin Snakes, Lite fakta om Ninja och på DVD'n en väldigt lång trailer på spelet+ att det fanns en oklipt verision av trailern som "Extra"!!!!!!! Inget nytt om Snake Eater då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 BREAKING NEWS FOR YA!!!! Jag fick nya SuperPlay idag och i tidningen fanns en recension på The Twin Snakes, Lite fakta om Ninja och på DVD'n en väldigt lång trailer på spelet+ att det fanns en oklipt verision av trailern som "Extra"!!!!!!! Är det nummer 96 eller 97? Jag ska fan köpa den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 BREAKING NEWS FOR YA!!!! Jag fick nya SuperPlay idag och i tidningen fanns en recension på The Twin Snakes, Lite fakta om Ninja och på DVD'n en väldigt lång trailer på spelet+ att det fanns en oklipt verision av trailern som "Extra"!!!!!!! vet, läste den igår Fredrico: #097 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 vet, läste den igår Fredrico: #097 När kommer den ut i affären?!?!??!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 (redigerad) När kommer den ut i affären?!?!??!? ingen aning, jag prenumererar på den BTW, ska nog se DVD:n nu Edit: btw, MGS:TTS fick 10/10 i betyg Redigerad 5 mars, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 (redigerad) ingen aning, jag prenumererar på den BTW, ska nog se DVD:n nu Edit: btw, MGS:TTS fick 10/10 i betyg Varför är jag inte förvånad att den fick 10/10?? Jag ska fan börja prenummerera på Super Play Av Club Nintendo Magazine fick den bara 9/10 Prenummererar på den Edit: Har tjatat på mamma och hon gick med på att låta mig premunnerera på SP Redigerad 5 mars, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Varför är jag inte förvånad att den fick 10/10?? Jag ska fan börja prenummerera på Super Play Av Club Nintendo Magazine fick den bara 9/10 Prenummererar på den Edit: Har tjatat på mamma och hon gick med på att låta mig premunnerera på SP håller på och ser på den oklippta versionen av TTS-trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 (redigerad) håller på och ser på den oklippta versionen av TTS-trailern Oklippta!?!? hur lång är den?? om den är 26 minuter så har jag sett den... är den längre så har jag inte sett den Jag beställde SP från deras hemsida nyss När tror du att jag får mitt första nummer? Får jag det nummret du nyss fått? Redigerad 5 mars, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Synd att jag inte kan få Super Play... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Oklippta!?!? hur lång är den?? om den är 26 minuter så har jag sett den... är den längre så har jag inte sett den Jag beställde SP från deras hemsida nyss När tror du att jag får mitt första nummer? Får jag det nummret du nyss fått? du får nog antagligen nästa nummer (du kommer iaf inte få #97) Scotty: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts