Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) Tänkte spela MGS 2 Substance. Någon som kommer på något kul man kan göra? Du kan besegra Harriern på Plant och ringa Snake, efter nått samtal berättar han varför han valde namnet Pliskin Du kan leta upp Ocelot på Tanker ... fota han några gånger så blir Otacon galen Gå till vakten som pissar på Raiden Gå och drick ur toan i strut C Lek Grey Fox i Arsenal Gear Klara alla Snake tales Klara 100% av alla VR- och alternative-missions..... omöjligt Lek lite med filmspelaren... byt ut gubbarna Åk skateboard... på PS2 bara Lyssna med direktional microphone på Emma när hon är bakom en pelare när man sniprar... lyssna på snake... ring Emma efter hon har passerat första stolpen (då måste man ha lyssnat på henne) Använd bandana och skjut allt som rör sig Fota Olga mitt i striden, lyssna på hennes kommentar misshandla alla gisslan Skjut ner alla fiskmåsar spräng bort krypen på marken åk runt på transport-bandet i olika cardboard box Slå ner Emma och lägg dig på henne, ring henne när hon vaknar Få Big Boss som rank på Plant och Tanker Det är allt jag kan komma på nu Edit: JÄ!!! Sidan 30!!! Redigerad 28 februari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Man kan väl inte vara grey fox genom hela spelet? och Bandana har jag inte Är inte riktigt sååå proffsig. Tack för allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Man kan väl inte vara grey fox genom hela spelet? och Bandana har jag inte Är inte riktigt sååå proffsig. Tack för allt! Det där med Grey Fox, tänkte mer på att bara gå och hugga ner alla i Arsenal gear, efter att man mött Snake... Skaffa Bandana då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Det där med Grey Fox, tänkte mer på att bara gå och hugga ner alla i Arsenal gear, efter att man mött Snake... Skaffa Bandana då!! Hoho är det inte jobbigt att fixa bandana Ska försöka. Synd att man inte kan spela online Så kan du hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Hoho är det inte jobbigt att fixa bandana Ska försöka. Synd att man inte kan spela online Så kan du hjälpa mig. Vaddå lat?? Det är inte så svårt att skaffa bandana på Tanker, på Plant är det också rätt lätt... ... iaf på lättaste svårighetsgraderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Ska försöka snart. Har precis satt in cdn i PS2n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Ska försöka snart. Har precis satt in cdn i PS2n Ojojoj! Det går undan! jag ska fan också spela MGS2 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Ojojoj! Det går undan! jag ska fan också spela MGS2 nu! OJojojo Det gåååårr inte............. :'( Vill ha bandana nu.. Åter till tvn.. Körde lite snake tales först Råkade bli skjuten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 OJojojo Det gåååårr inte............. :'( Vill ha bandana nu.. Åter till tvn.. Körde lite snake tales först Råkade bli skjuten.. Skaffa det till datan och ladda ner ett savegame fast det är ganska onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) Du kan besegra Harriern på Plant och ringa Snake, efter nått samtal berättar han varför han valde namnet Pliskin Du kan leta upp Ocelot på Tanker ... fota han några gånger så blir Otacon galen Hur gör man den andra? Och vad säger Snake? Redigerad 28 februari, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Man kan se honom om man kommer in till Hold 3 genom ventilationstrumman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Skaffa det till datan och ladda ner ett savegame fast det är ganska onödigt Öbböböbö Inget fuskande här. En ärlig Mgs lirare klarar sina saker själv. Har klarat det nu tog 1timma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Hur gör man den andra? Och vad säger Snake? Ok, så här gör man för att hitta Ocelot på Tanker... Ta dig till Hold 2, vid hörnan nära därifrån man kom finns det en lucka som går att öppna. Om man öppnar den och går ner så hamnar man i ett vantilationstrumma som går att krypa i. Följ gången så hamnar du i Hold 3 (där MG-Ray är). men du hamnar under Ray. Titta på radarn så ser du en till väg att krypa genom, i änden finns en stege att klättra upp för, då kommer man till typ en balkong... därifrån ser man Ocelot vid Ray's ben. OBS! TITTA INTE BORT! OM MAN GÖR DET FÖRSVINNER HAN OCH GÅR INTE ATT FÅ SYN PÅ IGEN... HAN KAN MAN INTE HELLER SE OM MAN HAR NÅGON FORM AV VAPEN FRAMME! Ta några kort.... typ tre... så hör man Snake säga något i stil med, "Hmmmm!?" Visa korten för Otacon sen... Det finns en stång att glida ner för sen.... så man kommer till vanliga stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 29 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2004 Ok, så här gör man för att hitta Ocelot på Tanker... Ta dig till Hold 2, vid hörnan nära därifrån man kom finns det en lucka som går att öppna. Om man öppnar den och går ner så hamnar man i ett vantilationstrumma som går att krypa i. Följ gången så hamnar du i Hold 3 (där MG-Ray är). men du hamnar under Ray. Titta på radarn så ser du en till väg att krypa genom, i änden finns en stege att klättra upp för, då kommer man till typ en balkong... därifrån ser man Ocelot vid Ray's ben. OBS! TITTA INTE BORT! OM MAN GÖR DET FÖRSVINNER HAN OCH GÅR INTE ATT FÅ SYN PÅ IGEN... HAN KAN MAN INTE HELLER SE OM MAN HAR NÅGON FORM AV VAPEN FRAMME! Ta några kort.... typ tre... så hör man Snake säga något i stil med, "Hmmmm!?" Visa korten för Otacon sen... Det finns en stång att glida ner för sen.... så man kommer till vanliga stället Ok, tack, jag ska pröva på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Har hittat 4 nya screen som vtyp visar hur bra man gömmer sig eller något liknande http://mgs3.planet-mgs.com/images/official/27.jpg http://mgs3.planet-mgs.com/images/official/26.jpg http://mgs3.planet-mgs.com/images/official/25.jpg http://mgs3.planet-mgs.com/images/official/24.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 (redigerad) bild 1 bild 2 bild 3 bild 4 bild 5 bild 6 Fan vigge du hann först, men jag har två bilder mer än du!!! Edit: Undrar vad det där i högra hörnet betyder Redigerad 1 mars, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Det är läkta bilder från "Deepthroat" som läkte MGS SE trailern innan E3 Han är också kallad [NoName] Tror det är en anställd på Konami men det är bara mina tankar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2004 Edit: Undrar vad det där i högra hörnet betyder Säkert som vigge89 sa: hur bra man gömmer sig. Hj*vla häftiga de där bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 Säkert som vigge89 sa: hur bra man gömmer sig. Hj*vla häftiga de där bilderna! det är vad jag tror att det är iaf, det verkar ju stämma, eftersom man ju ser på en av bilderna att snake har -5, och då har han helsvart på sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 2 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2004 det är vad jag tror att det är iaf, det verkar ju stämma, eftersom man ju ser på en av bilderna att snake har -5, och då har han helsvart på sig... Ja, det kan ju inte just vara något annat. På en bild har Snake(?) ju 100% och vakterna går helt bredvid honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts