Fredrico Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Aaa... dom blir skitsura Samma sak om man slår ner en massa gisslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Man kan också ta en p*rr tidning i handen och ringa på Snake!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Aaa... dom blir skitsura Samma sak om man slår ner en massa gisslan mmmm Det är skönt när en vakt upptäcker en tidning också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 En annan skoj grej är när man spelar på Tanker, och tar ett kort på nån bikinitjej och sen visar Otacon i slutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 En annan skoj grej är när man spelar på Tanker, och tar ett kort på nån bikinitjej och sen visar Otacon i slutet... HAHA! det är ju Ass roligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) Nu ni... kolla! MGS bilder Redigerad 23 maj, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Va? http://www.operationmgs.com/screenshots/snakeeater/e3se24.jpgVad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Va? http://www.operationmgs.com/screenshots/snakeeater/e3se24.jpgVad menas? Kolla trailern, här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Tänkte att det kanske skulle passa med trailern till The Twin Snakes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Det e den filmen jag menade med Grand Theft Snake, den va ju skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Det e den filmen jag menade med Grand Theft Snake, den va ju skön Jepp... den är skön Kolla gameplay bilderna till Twin Snakes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Hmmmm... är det bara jag som tycker att Snake ser yngre ut i Snake Eater än i Sons of Liberty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Nu ni... kolla! MGS bilder Ojojoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Hmmmm... är det bara jag som tycker att Snake ser yngre ut i Snake Eater än i Sons of Liberty? Mmm... tycker jag med, men det är ju bara betan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Alla som vet eller kan nåt om Metal Gear Solid, skriv gärna det Samma sak om ni har några frågar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag såg nyss hela trailern, rekommenderar er starkt att se den. Så fett grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) Jag såg nyss hela trailern, rekommenderar er starkt att se den. Så fett grym! Jepp... den är skitgrym! Redigerad 23 maj, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Har ni någon länk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 då får man väl ta och ladda hem hela filmen då Men jag såg nånstans att MGS3 kommer att utspela sig nån gång vid 60-talet på den första sidan som någon skrev om i den tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) Har ni någon länk.. Jag har länkat, kolla lite längre upp Den är asball! Redigerad 24 maj, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts