Fredrico Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 (redigerad) Hultan gillar väl helt enkelt inte MG-serien nej men, ingen aning, den är väl inte tillräckligt populär, och det finns nog bara typ 4 aktiva postare i den wörd, tänk att bara några personer har skrivit mer än 28 sidor då är den inte värd att pinnas även om jag vill att den ska vara det @ _-MadeMan-_, har din pappa jobbat på Club Nintendo? Edit: 29 sidor!!! mohahahaha!!! Edit igen: Jag har postat nästan 80 posts mer än er Redigerad 20 februari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 de första tio sidorna är helt f*cked up för mig med Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 wörd, tänk att bara några personer har skrivit mer än 28 sidor då är den inte värd att pinnas även om jag vill att den ska vara det @ _-MadeMan-_, har din pappa jobbat på Club Nintendo? Edit: 29 sidor!!! mohahahaha!!! Edit igen: Jag har postat nästan 80 posts mer än er Japp det har han! Fick N64 och prylar gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Japp det har han! Fick N64 och prylar gratis Gratis!?! Det är altid gött när prylarna är gratis! Åh! Vad jag längtar till Twin Snakes!!! drygt en månad kvar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Gratis!?! Det är altid gött när prylarna är gratis! Åh! Vad jag längtar till Twin Snakes!!! drygt en månad kvar bara Jag längtar också till TTS, Men jag ska köpa ett xbox spel idag? du vet inget bra Wrestling spel eller SKRÄCK spel till kryss boxxen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Ingen aning eller jo... köp Silent hill 2 till boxen ...Konami... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 SKRÄCK spel Sillent Hill 2-3 ! Om de finns till X-Box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Sillent Hill 2-3 ! Om de finns till X-Box xOTx Ja Silent hill 2 finns till xbox, är det kul? xOTx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 xOTx Ja Silent hill 2 finns till xbox, är det kul? xOTx Jag vet inte ! Har aldrig spelat det ! Men läst i tidningar att de tycker det är svin bra och skit äkligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 xOTx Bara jag inte pissar på mig när jag spelar :"> xOTx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 xOTx Bara jag inte pissar på mig när jag spelar :"> xOTx Hehe Citat från en sida, unge fär så här: Jag kunde inte spela Sillent Hill mer än 10 min förren jag var tvungen att ta en pause Jag satt och spelade Sillent Hill 2 när jag plötsligt hörde ett plingande ljud, jag kollade panikslagen runt i spelets rum men kunde inte hitta något ! Stängde av ljudet men hörde det än ! Fick panik och stängde av spelet och kollade ut genom fönstret och där stog glassbilen :"> Ungefär sådär skrev de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 när blev det här en Sielnt Hill tråd? Ny sig ser jag fredrico, najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Fram med legolådan! MGS1 MGS2 Det är mindre än en månad kvar till Twin Snakes släpps!!! Vigge och ni andra, köp GC för fan! ni vill väl inte missa TTS? den kostar bara 900:- Fortfarande inget nytt om MGS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) tyvärr, MGS TTS är inte värt 999kr, bara 998kr Edit: fan va lego-sidan var grym Redigerad 28 februari, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 tyvärr, MGS TTS är inte värt 999kr, bara 998kr Edit: fan va lego-sidan var grym Klart TTS är värt det! Fan!!! Jag har inte tillräckligt med bitar för att bygga en Rex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 har fixat fram gamla lego lådan nu Dags att åka till leksaksaffären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 har fixat fram gamla lego lådan nu Dags att åka till leksaksaffären!!! LOL! Du har rätt! imorron sticker jag till närmsta BR-affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 /me åker in till Jokern Imorn !! och stor handlar. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Tänkte spela MGS 2 Substance. Någon som kommer på något kul man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts