vigge Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 jag har bara spelat mgs2 och jag fatta rätt mycket.....så värst avancerad va det ente... och, berätta för MEJMEJ då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 pallar ente Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Man kan ju bara inte lira MGS: SOL.. Lira 1:an så får vi se om du fattar mycket efter det okej de ska jag när ettan kommer ut på ps2.,,jag gillar ente grafiken i ettan alls. därför vill jag ente spela det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 okej de ska jag när ettan kommer ut på ps2.,,jag gillar ente grafiken i ettan alls. därför vill jag ente spela det... Det kommer inte till ps2, bara till GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 (redigerad) VA!!!!!!!!! KOMMER MGS3 26 MARS!? Nej idiot! MGS: TTS släpps då DET ÄR INTE MGS3, UTAN MGS: TTS!!! Jag upprepar, MGS: TTS släpps den 26:e mars... inte MGS3 @ blink182, Ettan kommer inte till PS2 utan bara till Gamecube... too bad Redigerad 7 februari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Spela MGS 2 idag och det var inte värst kul...Och filmerna är ju fan 20 min långa...osså ringer de typ jämt mm(USCH)...Då liriar ja heller Splinter cell!Asskön grafik och de är jävligt coolt också Det är ju det som är charmen med mgs, filmerna ska vara långa! MGS-serien är ju interaktiva filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 okej de ska jag när ettan kommer ut på ps2.,,jag gillar ente grafiken i ettan alls. därför vill jag ente spela det... Grafiken? Det är spelkänslan som räknas. Jag älskar grafiken i MGS Ska spela MGS snart till NES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Har läst lite på P-MGS forumet en teori som en snubbe skriver är att "The Patriots" håller snake instängd i ett rum fyllt med 60 tals prylar. Som får honom att tro att han är i 60-talet. Sen en annan är att han tittar på en bild på big boss så tror han attt han själv är b boss. Förresten var det ingen av er som skapade ett mgs forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 jag klarade hela metal gear 2 på playstation 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 @ _-MadeMan-_, den teorin som du läste, låter ju riktigt bra och det där forumet verkar inte finnas kvar fråga Vigge89 @ Fighter-2004, Har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Metal Gear 2 finns inte ens på PS2. *petig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Metal Gear 2 finns inte ens på PS2. *petig* bror duktig Metal Gear Solid 2 Fredrico: vilket forum? Konamis MGS Forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Metal Gear 2 finns inte ens på PS2. *petig* Metal gear solid 2 sons of liberty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 bror duktig Metal Gear Solid 2 Fredrico: vilket forum? Konamis MGS Forum? Jag menar det forumet som du gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Jag menar det forumet som du gjorde jaha, jsaå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Club Nintendo recenserade Twin Snakes i senaste numret! Fick 9/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jag får mitt första Club Nintendo nummer snart + Zelda spelen! Pappa betalade allt igår eller iförrgår då lär jag få det nummret med TTS-recentionen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jag får mitt första Club Nintendo nummer snart + Zelda spelen! Pappa betalade allt igår eller iförrgår då lär jag få det nummret med TTS-recentionen eller? oH! Club Nintendo skriver så dåliga recensioner! Typ inget info. Var bättre när pappa jobbade där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Sitter och funderar på varför denna tråd inte är klistrad är den för liten kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Sitter och funderar på varför denna tråd inte är klistrad är den för liten kanske? Hultan gillar väl helt enkelt inte MG-serien nej men, ingen aning, den är väl inte tillräckligt populär, och det finns nog bara typ 4 aktiva postare i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts