the-copy Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 nej, det är jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Tur för mig som har både GC och PS2 Jag är så lycklig ...lalalalala..... Ja med LALAL Men jag är olycklig Den står bara där och blir dammig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Men köp ett spel till den!! jag har fan 11 spel @ the-copy: va menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Skulle inte Snake Eater släppas på våren 2004...? (Får man allt hoppas ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 nej, det är jag inte nehem är du inte ett fan så skit i att posta i tråden då, onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 jag är inte ett fan, vigge, om du nu är trött, sov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 (redigerad) jag är inte ett fan, vigge, om du nu är trött, sov men lol, = trött/sover ELLER "nonchalant" Redigerad 1 december, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Läs längre bak i tråden, där det stå min teroi om när SE släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 jag postar hur mycket jag vill, jag är ju en leet poster från norrland !! PHEAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) jag postar hur mycket jag vill, jag är ju en leet poster från norrland !! PHEAR Spamma inte ner den här så den blir låst Redigerad 2 december, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 ok sry , men jag tror inte dom låser den, dom kanske bara ränsar den, jaja, jag ska inte skriva här om jag inte har ngt viktigt att berätta för er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 ok sry , men jag tror inte dom låser den, dom kanske bara ränsar den, jaja, jag ska inte skriva här om jag inte har ngt viktigt att berätta för er Man tackar för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Hoppas det kommer ett MGS med Online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Hoppas det kommer ett MGS med Online! Snake Eater kommer ju att ha någon sorts online-system, var man kan ladda ner t.ex nya camoflague:n (stavning?), men spelmöjligeheter kommer knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 säg inte det, har läst att Konami arbetar med online-version av MGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Snake Eater kommer ju att ha någon sorts online-system, var man kan ladda ner t.ex nya camoflague:n (stavning?), men spelmöjligeheter kommer knappast Har också läst det nån stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Där man kan spela som alla MGS karaktärer som nånsin funnits! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 (redigerad) Fy fan kan inte fatta att denna topic låg längst ner på sidan 5 aja... nu ska jag iväg och köpa MGS: Special Missions hittade det begagnat i en affär så jag la undan det dessutom... det kostar bara 79:- btw, om ni kan leta upp en uppladdningssida där man kan ladda upp ca 16 mb... så kan in få en zipfil med 134 högupplösta TTS ingame-screenshots laddar upp ett smakprov Redigerad 13 januari, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 om du ger file(rna/n) till mig så ladda jag upp dom på min och scottys FTP.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 om du ger file(rna/n) till mig så ladda jag upp dom på min och scottys FTP.... Oki-doki gå in på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts