Fredrico Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Hmm, jag önska att jag hade haft GC Lite TTS screenshots Planet-MGS Dom bilderna har jag ju postat... i omgångar Önska dig ett GC i julklapp vettja den är ju billig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Ännu länge kvar tills Snake Eater släpps, hur skall man kunna vänta längre, jag längtar såå mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) Dom bilderna har jag ju postat... i omgångar Önska dig ett GC i julklapp vettja den är ju billig nu inte alla orka önska sig GC i julklapp bara för att skaffa TTF, så desperat är jag ju inte BTW, vad tycks om en sig jag gjorde nyss; http://vigge.armyhosting.net/gen/mgs3_big_sig.jpg ? Redigerad 25 november, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) inte alla orka önska sig GC i julklapp bara för att skaffa TTF, så desperat är jag ju inte BTW, vad tycks om en sig jag fjorde nyss; http://vigge.armyhosting.net/gen/mgs3_big_sig.jpg ? Joho! jag har visst postat alla Men om du önskar dig GC behöver du iaf inte betala den... Nice signatur!!! Redigerad 25 november, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 tackar, vet inte om jag ska använda den bara :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Förresten, vet någon nån sida med lite info om Snake Eater, jag har hittat ganska få, och dom hade mycket lite info...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Förresten, vet någon nån sida med lite info om Snake Eater, jag har hittat ganska få, och dom hade mycket lite info...? Det har inte kommit ut så mycket info om Snake Eater än så länge iaf vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 bestämade mig för att ha siggen+min gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 bestämade mig för att ha siggen+min gamla Awsome, man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 hmm, kan inte vänta tills att SE släpps, längtar så in i helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 hmm, kan inte vänta tills att SE släpps, längtar så in i helvete! Du är verkigen inte den enda! Hur skall man kunna vänta längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 har precis tankat lite videos kom på att det följde med hela trailern till SE på Super PLAY DVD:n nummer #093 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 (redigerad) Jag köpte mig en finsk speltidning med lite info om MGS3: Snake Eater, var det fanns en hel del najs info... *EDIT Jag kom just och tänka på en sak, i slutet av en film (kommer inte ihåg vilken, troligen den som visades på E3) så kan man i slutet se att Snake´s ena öga är vitt, alltså han är blind. Det kan ju hända att det inte är den Snake som vi följt med i de senaste 2 (3, om man räknar Substance) som är huvudpersonen i MGS3 Snake Eater. Big Boss var ju blind på ena ögat, tänk om man spelar honom! *EDIT2 Kom just och tänka på att ni säkert hade tänkt ut det själva redan Redigerad 1 december, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 jo, jag har sett det, men har glömt att säga, så det finns en stor chans att man är Big Boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Blir ju bara coolare om man är big boss Jag blir så sugen på MGS:SE så det är inte sant. Längtar tills det släpps!! Ska bli så kul att snitta vakterna med kniven i "Vamp" Style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Jag har tyvärr inte läst allt här för deet är ju så mycket :"> Men kan någon säga när MGS twins snake eller va det hette Och när det andra släpps 3 alltså Men kommer nott spel ut så man kan önska det till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Jag vet egentligen ingenting vad som står här men kommer bara dessa spelen ut på Game Cube??? Eller bara tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Twin Snakes kommer bara till Gamecube och MGS3 kommer bara till PS2 Twin Snakes släpps i vår och MGS3 nån gång i slutet av 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 F*N också att twin snakes inte kommer till PS2 för det verkar vara rett fett :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Tur för mig som har både GC och PS2 Jag är så lycklig ...lalalalala..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts