vigge Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 DU..DU.DUUU..DU..DU..DU..DUDUUU...DU..DU.DUUUU..DU.DU.DUU... vad musikaliskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 (redigerad) Gahhhh!!!! Nya TTS trailern från TGS 2003!!!!! Här!!! Det är bra mycket mer actionscener och coola "moves" Både Snake och Liquids look har ändrats ganska rejält Edit: högerklicka och tryck på "spara mål som" Redigerad 26 september, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Har du sett den Nya MGS:SE trailern då?.. så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Jajamensan Det är samma som visades på ECTS i London Men den är bra Till er andra... Klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Finns de demo på nån sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Finns de demo på nån sida demo på vilket av spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 demo på vilket av spelen? vilken som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 vilken som helst Det finns demo till Metal Gear Solid, men jag tror inte det finns till något av de andra MGS-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Inga mer "News" om MGS3.. ? :'( .. Men nu är det iaf bara några månader kvar till realeasen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Inga mer "News" om MGS3.. ? :'( .. Men nu är det iaf bara några månader kvar till realeasen.. det som väntar länge på något - sätt in något bra ord här - väntar nästan aldrig för länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Tyvärr alla jävla sajter bommar igen eller byter till nån annan adress :'( Min favorit sajt är inte kvar :'( där hittade jag alla bilder T.ex. operationmgs... ska ändras till en annan sida planetmgs... ska ha öppnat för 2 dar sen, efter att ha andrat design eller nåt mglegancy (favortiten)... har slutat fungera :'( outerheaven... har bytt adress till nån jag inte känner till Hittar ingen mer bra sida nästan bara mgs2online kvar men dom uppdaterar aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Nu har jag äntligen hittat en film Här är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Finns det något release datum för Snake Eater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Finns det något release datum för Snake Eater? I början av 2004.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 ojojoj vad jag längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Nyheter! i senaste numret av Super Play är en Trailer på Snake Eater med! Jag tror det är ECTS Trailern. Fan vad cool den var! Det var bäst på slutet när han klätt ut sig till krokodil huvud . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Nyheter! i senaste numret av Super Play är en Trailer på Snake Eater med! Jag tror det är ECTS Trailern. Fan vad cool den var! Det var bäst på slutet när han klätt ut sig till krokodil huvud . W0RD det nummret har jag köpt btw, här är några fler bilder från Twin Snakes Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Inga MGS sajter är öppna :'( Kan ingen lista dom bra sajterna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Hmm, jag önska att jag hade haft GC Lite TTS screenshots Planet-MGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts