Fredrico Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 (redigerad) Nya Twin snakes bilder: bild 1 bild 2 bild 3 bild 4 bild 5 bild 6 bild 7 Edit: Såg på Konamis hemsida att en ny Twin Snakes trailer kommer att släppas den 26:e Redigerad 21 september, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Nya Twin snakes bilder: bild 1 bild 2 bild 3 bild 4 bild 5 bild 6 bild 7 Edit: Såg på Konamis hemsida att en ny Twin Snakes trailer kommer att släppas den 26:e HAHAHA... Du är verkligen kåt på bilderna Finns det nåt utasatt realese-datum för Snake Eater? Både i Europa och i Amerika/Japan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Nej Dom säger bara "On Your Table In 2004" Längtar så jävla mycket*.. Ser trailern om och om igen.. Och mitt Gamecube står bara och rutnar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 (redigerad) Jacker: Det är väl bra om jag delar det jag hittar om MGS med er _-MadeMan-_: andvänd ditt GC som jag gör... spela spel! Jag har 7 TTS filmer (gameplay) på datan, men jag kan inte ladda upp dom synd för er Men nån kan väl länka till en upload sajt där man kan ladda upp filmer som är 14 mb Redigerad 22 september, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Men nån kan väl länka till en upload sajt där man kan ladda upp filmer som är 14 mb http://ninthgate.mine.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 http://ninthgate.mine.nu Då måste man väl ha nåt annat program också...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Då måste man väl ha nåt annat program också...? Går bra med IE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Skit samma, jag hittade en sida med filmerna... jag länkar till dom film 1 film 2 film 3 film 4 film 5 film 6 film 7 Man behöver QT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Skit samma, jag hittade en sida med filmerna... jag länkar till dom film 1 film 2 film 3 film 4 film 5 film 6 film 7 Man behöver QT Det är ju .mov filmer! När ska folk lära sig att QT suger? (Jag är inte sur på dig, Fredico! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Det är ju .mov filmer! När ska folk lära sig att QT suger? (Jag är inte sur på dig, Fredico! ) Går det inte att ändra till typ .mpg eller .avi filmer med nåt program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Går det inte att ändra till typ .mpg eller .avi filmer med nåt program jag har ett. men orkar inte ~~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 shit!! något på 400 poster och jag vet knappt va spelet är för något de kanske inte var så jätte många) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 shit!! något på 400 poster och jag vet knappt va spelet är för något de kanske inte var så jätte många) Jepp, jag har gjort 150 poster i denna topic nu Metal Gear Solid är ett spännande action och äventyrsspel. Man ska smita in i en bevakad fiendebas och besegra svåra bossar och man kanske hittar en medhjälpare MGS har en djup och bra story. Bra musik och bra grafik... 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jepp, jag har gjort 150 poster i denna topic nu Metal Gear Solid är ett spännande action och äventyrsspel. Man ska smita in i en bevakad fiendebas och besegra svåra bossar och man kanske hittar en medhjälpare MGS har en djup och bra story. Bra musik och bra grafik... 10/10 låter som Delta force men de är inte som Quake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jepp, jag har gjort 150 poster i denna topic nu Metal Gear Solid är ett spännande action och äventyrsspel. Man ska smita in i en bevakad fiendebas och besegra svåra bossar och man kanske hittar en medhjälpare MGS har en djup och bra story. Bra musik och bra grafik... 10/10 FEL! Det bara måste få betyget 11/10! ( ) Håller med om det du sa, men vill verkligen förstärka musiken. "The best is yet to come" (du vet, den där operaliknande låten) är verkligen så bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 FEL! Det bara måste få betyget 11/10! ( ) Håller med om det du sa, men vill verkligen förstärka musiken. "The best is yet to come" (du vet, den där operaliknande låten) är verkligen så bäst! Ja, den är bäst :'( Så vacker... jag blir tårögd när Meryl blir skjuten och musiken spelas upp :'( Därför är jag tvungen att stå ut med Ocelots tortyr Men låten till MGS2, "can't say goodbye to yesterday" eller vad den nu heter, suger stjärt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Fredico: (Quotar blir så långa ) Jag blir tårögd när Naomi pratar om FoxDie och hennes familj i slutet, då spelas också den låten. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Nej Nej Nej Jag blir :'( När jag hör MGS2 Theme låtan av Harry Gregson Williams.. så vacker :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 om de e någon som vill ha en lång version (9 min) med alla låtar som man hör i Tanker Episoda, så säg till så laddar jag upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jacker: Det är väl bra om jag delar det jag hittar om MGS med er Det var inte så jag mena ! Jag menar att det är lite roligt att du är så desperat till spelet! Själv tycker jag att musiken som spelas när E.E dör är sorglig :'( . Det är en sorglig scen överhuvudtaget :'( . Det är så synd när en bra pers dör i MGS. Men Main-Theamet äger . DU..DU.DUUU..DU..DU..DU..DUDUUU...DU..DU.DUUUU..DU.DU.DUU... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts