Fredrico Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 ja har ps2 fast nja inte MGS spel.... tycker inte om dom..... ska köpa vc till datorn i ställe Men erkänn att de såg ballt ut... och du hinner spara det släpps nån gång 2004 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 jo det såg lite små ball ut.... fast ja är inte så sugen på å köpa ett spel ja inte tycker om speltypen på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Ok... du väljer själv Nu är det klart... i helgen ska jag köpa: Gamecube, 1500:- (elgiganten) Minneskort 16MB, 300:- (webhallen) Medal of Honor, 100:- (elgiganten) Star Wars Jedi knight 2, 300:- (webhallen) Sammanlagt 2200:- Jag har så klart bokat MGS: The Twin Snakes Och MGS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 dom bilderna va ju sket balla.... är man typ i vietnamn eller nåt? Man e i Ryssland i Kalla Kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 jaha...okej... har man lärt sej nå nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Fredico: Dom där bilderna måste vara från ett tidigt staduim i utvecklingen! I trailern är allt mycket snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Fredico: Dom där bilderna måste vara från ett tidigt staduim i utvecklingen! I trailern är allt mycket snyggare! Kanske det... men dom ser tuffa ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Man e i Ryssland i Kalla Kriget. Det är inte säkert. Jag menar.... djungel i Ryssland? Hideo Kojima säger att det varken har med Vietnam eller Kalla Kriget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 jag tror det är i sydamerika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 detta är bara en vild gissning Kuba då ? ja tyckte det lät konstigt i ryssland... det finns väll inge djugel där som sagt ör vad vet ja ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Varför e det Ryska symboler hela tiden i Trailern då da. och i MGS så säger Liquid att Big Boss var den största Krigshjälten i Kalla Kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) Jag har köpt Gamecube!!!!! + ett 16MB minneskort Crash Bandicoot Resident Evil Zero Star Wars: Jedi Knight: Jedi outcast 2 Jag ska köpa MGS: The twin Snakes förståss... och MGS3 Redigerad 29 augusti, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nya bilder från Twin Snakes... (dålig kvallitet) bild 1 bild 2 bild 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nya bilder från Twin Snakes... (dålig kvallitet) bild 1 bild 2 bild 3 Vad var det tvåan föreställde?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Vad var det tvåan föreställde?! Det är väl en explosion... är det inte från när Grey Fox hugger av trådarna till alla dom där C4, där presiden Baker är, och... BANG! Men jag kan ha fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Det är väl en explosion... är det inte från när Grey Fox hugger av trådarna till alla dom där C4, där presiden Baker är, och... BANG! Men jag kan ha fel... Jo, det är det nog... Men explosionen var väldigt ful... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Jo, det är det nog... Men explosionen var väldigt ful... Men det kanske ser snyggare ut i spelet... när allt rör på sig Hoppas det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Ny trailer till MGS3... här Jag vet inte om den funkar, den är seg högerklicka och tryck spara mål som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Japp, den var seg. Tankar i 2.20 kb *Cancel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) En ny Twin Snakes bild kolla! helt underbar vacker och mysig grafik titta bara på snön Edit: Hittade nåt mer... här Den är ******* seg men jag tankar ändå Redigerad 30 augusti, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts