Fredrico Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Nu jävlar ni! bild 1 bild 2 bild 3 bild 4 bild 5 bild 6 bild 7 bild 8 bild 9 SPARA ALLT DIREKT!!! Nu blir jag osäker igen... nu vill jag köpa GC och Twin Snakes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Nu jävlar ni! bild 1 bild 2 bild 3 bild 4 bild 5 bild 6 bild 7 bild 8 bild 9 SPARA ALLT DIREKT!!! Nu blir jag osäker igen... nu vill jag köpa GC och Twin Snakes Vad fult! Men det är för att spelet är till GameCube... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Vad fult! Men det är för att spelet är till GameCube... Vadå fult?! Det är töfft Nu vill jag köpa GC igen ska jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Fredrico: Jag använder samma text som jag skrev förut... (Tycker den var bra ) Köpa en konsol (som för övrigt suger) bara för att kunna spela en remake av ett spel du redan har kört! Och spelet är fult för att vara ett nytt spel, det måste du bara hålla med om! Visst, det kanske är snyggare än orginalet, men inte snyggt för att vara ett nytt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) Fredrico: Jag använder samma text som jag skrev förut... (Tycker den var bra ) Köpa en konsol (som för övrigt suger) bara för att kunna spela en remake av ett spel du redan har kört! Och spelet är fult för att vara ett nytt spel, det måste du bara hålla med om! Visst, det kanske är snyggare än orginalet, men inte snyggt för att vara ett nytt spel! Det är inte klart än... Jag passar på att lägga upp 2 filmer om det är ok?! Hittade de från en hemsida som är ****seg Hind D ??? Sidan den är på spanska eller nått men man ser bilderna och filmerna ändå Redigerad 24 augusti, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Aldrig i livet att jag ser på dom filmerna, 1 kbit/s! Allvarligt, vill du verkligen lägga ut 2000/2500 spänn för att spela ett spel?! Man kan ju spela det i typ spelaffärer och sånt som har det. (Du vet när dom har en konsol uppstäld och ett spel man får prova, någon lär ju ha det spelet där.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Aldrig i livet att jag ser på dom filmerna, 1 kbit/s! Allvarligt, vill du verkligen lägga ut 2000/2500 spänn för att spela ett spel?! Man kan ju spela det i typ spelaffärer och sånt som har det. (Du vet när dom har en konsol uppstäld och ett spel man får prova, någon lär ju ha det spelet där.) Man kan köpa den begangnad och få med grejor På blocket såg jag en annons med GC, 2 spel, minneskort och extra handkontroll 2200:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 undrar om det skulle gå med en GC-Emu o en ISO? annars så måsye jag nästan ta o köpa GC med TTS, det verkar så j*vla grymt btw. ny sig, mgs-inspirerad osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 (redigerad) undrar om det skulle gå med en GC-Emu o en ISO? annars så måsye jag nästan ta o köpa GC med TTS, det verkar så j*vla grymt btw. ny sig, mgs-inspirerad osv. Jag har bestämmt mig för att jag SKA köpa GC... på elgiganten kostar ett GC "bara" 1495:- ska nog köpa där det borde du också ifall du ska köpa... Edit: Snygg sig Redigerad 27 augusti, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 he min polare klarade MGS idag, har kolalt på hela historien, nu vill jag ha det jag med fast en ny version, hooooooppas dem släpper en rewmake på ps2 oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Hörrni sluta klaga på han!.....bara för han diggar Metal gear Solid....även fast graffen inte är bäst...... Själv tycker ja inte om Mgs.... så krångligt...... gillar inte stilen heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Hörrni sluta klaga på han!.....bara för han diggar Metal gear Solid....även fast graffen inte är bäst...... Själv tycker ja inte om Mgs.... så krångligt...... gillar inte stilen heller.. ??? klaga på vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 jag tyckte det lät som att dom klagade på dig... men men ja uppfattade det väll fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 jag tyckte det lät som att dom klagade på dig... men men ja uppfattade det väll fel... Kanske det... dom tycker nog bara att jag är knasig som ska köpa GC och Twin Snakes :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Kanske det... dom tycker nog bara att jag är knasig som ska köpa GC och Twin Snakes :"> Kansig?....nej! ska fan oxå köpa det, funderar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Gör det! Jag ska köpa sk*ten på elgiganten, som jag sa... på elgiganten kostar ett GC "bara" 1495:- Om du tvekar, kolla bilderna jag la upp lite tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Hittade nya MGS3 bilder bild 1 bild 2 bild 3 bild 4 bild 5 Va sägs om dom?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 dom bilderna va ju sket balla.... är man typ i vietnamn eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 dom bilderna va ju sket balla.... är man typ i vietnamn eller nåt? Jag vet inte... Man har inte fått reda på det än... :'( Om du har PS2 borde du köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 ja har ps2 fast nja inte MGS spel.... tycker inte om dom..... ska köpa vc till datorn i ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts