Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fredrico: Jag använder samma text som jag skrev förut... (Tycker den var bra ^_^ )

Köpa en konsol (som för övrigt suger) bara för att kunna spela en remake av ett spel du redan har kört!

Och spelet är fult för att vara ett nytt spel, det måste du bara hålla med om!

Visst, det kanske är snyggare än orginalet, men inte snyggt för att vara ett nytt spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fredrico: Jag använder samma text som jag skrev förut... (Tycker den var bra ;) )

Köpa en konsol (som för övrigt suger) bara för att kunna spela en remake av ett spel du redan har kört!

Och spelet är fult för att vara ett nytt spel, det måste du bara hålla med om!

Visst, det kanske är snyggare än orginalet, men inte snyggt för att vara ett nytt spel!

Det är inte klart än... ^_^

Jag passar på att lägga upp 2 filmer om det är ok?! ;)

Hittade de från en hemsida som är ****seg ;)

Hind D

???

Sidan den är på spanska eller nått men man ser bilderna och filmerna ändå ;)

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig i livet att jag ser på dom filmerna, 1 kbit/s! ^_^

Allvarligt, vill du verkligen lägga ut 2000/2500 spänn för att spela ett spel?! ;)

Man kan ju spela det i typ spelaffärer och sånt som har det. (Du vet när dom har en konsol uppstäld och ett spel man får prova, någon lär ju ha det spelet där.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig i livet att jag ser på dom filmerna, 1 kbit/s! ;)

Allvarligt, vill du verkligen lägga ut 2000/2500 spänn för att spela ett spel?! ;)

Man kan ju spela det i typ spelaffärer och sånt som har det. (Du vet när dom har en konsol uppstäld och ett spel man får prova, någon lär ju ha det spelet där.)

Man kan köpa den begangnad och få med grejor ;) På blocket såg jag en annons med GC, 2 spel, minneskort och extra handkontroll ;) 2200:- ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

undrar om det skulle gå med en GC-Emu o en ISO? annars så måsye jag nästan ta o köpa GC med TTS, det verkar så j*vla grymt  :P

btw. ny sig, mgs-inspirerad osv. :lol:

Jag har bestämmt mig för att jag SKA köpa GC... på elgiganten kostar ett GC "bara" 1495:- >_<:P ska nog köpa där <_< det borde du också ifall du ska köpa...

Edit: Snygg sig :P

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...