Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 nej, jag har den amerikanska versionen (var 100 kr billigare i en affär) men kontrollerna är konstiga Eller går det inte göra att man styr siktet med musen Nej, jag tror inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 LOL! körde MGS igår för första gången (!) hos en polare, sen när jag kom hem så körde jag MGS2 på tankler (ska pålocka alla dog tags bara extreme kvar nu) och sparade hela tiden, sen helt plötsligt efter att otacon börjat säga ett ordspråk vart bilden suddig (som när man pratar med "Mister X") och Mei Ling Började prata!!! testa det var typ 13:ende gången jag sparade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 LOL! körde MGS igår för första gången (!) hos en polare, sen när jag kom hem så körde jag MGS2 på tankler (ska pålocka alla dog tags bara extreme kvar nu) och sparade hela tiden, sen helt plötsligt efter att otacon börjat säga ett ordspråk vart bilden suddig (som när man pratar med "Mister X") och Mei Ling Började prata!!! testa det var typ 13:ende gången jag sparade Vad coolt! (:!!! Btw, hade du inte lirat MGS innan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Vad coolt! (:!!! Btw, hade du inte lirat MGS innan?! nej igår var första gången jag körde MGS 1, har MGS2, btw. e MSG:TTS verkligen GC-Exklusivt vill ha det till ps2!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 nej igår var första gången jag körde MGS 1, har MGS2, btw. e MSG:TTS verkligen GC-Exklusivt vill ha det till ps2!!!!! Jag sa ju det, MGS 1 heter ju bara MGS! MGS:TTS är GC-exklusivt, men det är ju ingen ny story eller så, det är ju en remake av MGS (1). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag sa ju det, MGS 1 heter ju bara MGS! MGS:TTS är GC-exklusivt, men det är ju ingen ny story eller så, det är ju en remake av MGS (1). HIDE KOJIMA KAN TA SEJ I BRASAN, jag vill ha en MGS-remkae till ps2!!!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 HIDE KOJIMA KAN TA SEJ I BRASAN, jag vill ha en MGS-remkae till ps2!!!!! (:!!! Det här kanske kan göra dig lite gladare: http://www.computerandvideogames.com/r/?ne...ry.php?id=11301 Det gjorde i alla fall mig skitglad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Det här kanske kan göra dig lite gladare: http://www.computerandvideogames.com/r/?ne...ry.php?id=11301 Det gjorde i alla fall mig skitglad! hmm fattar inget? ska dem mixa mgs o mgs2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 hmm fattar inget? ska dem mixa mgs o mgs2? Nej, dom ska göra remakes av Metal Gear, och Metal Gear 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Nej, dom ska göra remakes av Metal Gear, och Metal Gear 2! (:!!! Det gamla NES-Spelen? omg =P Redigerad 13 augusti, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Nej, dom ska göra remakes av Metal Gear, och Metal Gear 2! JA!!!!!!!! Remakes av Metal Gear 1 och 2!!! jag ska köpa dom! Fast de kommer till PS2 va..? Tra-la-la-la... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 quota inte så mycket är ni snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Öhh... ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Nu vill jag att alla MGS fan här svarar! Ska jag köpa Gamecube, minneskort och förstås Metal Gear Solid: The Twin Snakes? (jag har råd med skiten, men då blir jag pank) Tänk er, en remake av världens bästa spel Men det är väldigt mycket pengar för ett spel så hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Nu vill jag att alla MGS fan här svarar! Ska jag köpa Gamecube, minneskort och förstås Metal Gear Solid: The Twin Snakes? (jag har råd med skiten, men då blir jag pank) Tänk er, en remake av världens bästa spel Men det är väldigt mycket pengar för ett spel så hur ska jag göra? Jag älskar MGS-serien, men jag skulle aldrig göra något sånt! Köpa en konsol (som för övrigt suger) bara för att kunna spela en remake av ett spel du redan har kört! Tänk lite på det, och jag tror du kommer ångra dig om du köper det. Visst, om det kom till någon konsol man redan hade skulle jag nog köpa det, men inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag älskar MGS-serien, men jag skulle aldrig göra något sånt! Köpa en konsol (som för övrigt suger) bara för att kunna spela en remake av ett spel du redan har kört! Tänk lite på det, och jag tror du kommer ångra dig om du köper det. Visst, om det kom till någon konsol man redan hade skulle jag nog köpa det, men inte annars. Bra sagt Jag skiter i att köpa den Jag har ändå MGS1 till PSX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 NOTE Snake och Liquid är tvillingar vet vi alla. Men har ni tänkt på att Liquid hat ljust hår och inte Snake! och kloner är ju exakt identiska! Och Raiden har ju ljust hår . Tänker ni vad jag tänker? .... Att Raiden också är klon av Big Boss! Ett sätt att bevisa det är att säga att Solidius stod nära Raiden som barn , och Snake och Raiden verkar ha lite... gemensamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 NOTE Snake och Liquid är tvillingar vet vi alla. Men har ni tänkt på att Liquid hat ljust hår och inte Snake! och kloner är ju exakt identiska! Och Raiden har ju ljust hår . Tänker ni vad jag tänker? .... Att Raiden också är klon av Big Boss! Ett sätt att bevisa det är att säga att Solidius stod nära Raiden som barn , och Snake och Raiden verkar ha lite... gemensamt... Om jag har uppfattat det hela rätt verkar det som Snake är Raidens farbror I Arsenal Gear när man lyssnar på Ocelot och Solidus, säger Solidus: This is my son! eller nåt Och det finns en massa andra tillfällen där Solidus säger nånting och sen säger: my son Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Raiden e itne Solidus Son, han var bara Solidus favortitkrigare i krigt, skulle det vara solidus klonade son, så skulle han se exat ut som snake (!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Raiden e itne Solidus Son, han var bara Solidus favortitkrigare i krigt, skulle det vara solidus klonade son, så skulle han se exat ut som snake (!) Aha... Jag fattade aldrig det där med Solidus och Raiden Min 400:de post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts