Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

LOL! körde MGS igår för första gången (!) hos en polare, sen när jag kom hem så körde jag MGS2 på tankler (ska pålocka alla dog tags bara extreme kvar nu) och sparade hela tiden, sen helt plötsligt efter att otacon börjat säga ett ordspråk vart bilden suddig (som när man pratar med "Mister X") och Mei Ling Började prata!!! testa det var typ 13:ende gången jag sparade

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL! körde MGS igår för första gången (!) hos en polare, sen när jag kom hem så körde jag MGS2 på tankler (ska pålocka alla dog tags bara extreme kvar nu) och sparade hela tiden, sen helt plötsligt efter att otacon börjat säga ett ordspråk vart bilden suddig (som när man pratar med "Mister X") och Mei Ling Började prata!!! testa det var typ 13:ende gången jag sparade

Vad coolt! (:!!!:)

Btw, hade du inte lirat MGS innan?! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vill jag att alla MGS fan här svarar! -_- Ska jag köpa Gamecube, minneskort och förstås Metal Gear Solid: The Twin Snakes? :huh: (jag har råd med skiten, men då blir jag pank) ^_^ Tänk er, en remake av världens bästa spel :) Men det är väldigt mycket pengar för ett spel :( så hur ska jag göra? -_-

Jag älskar MGS-serien, men jag skulle aldrig göra något sånt!

Köpa en konsol (som för övrigt suger) bara för att kunna spela en remake av ett spel du redan har kört!

Tänk lite på det, och jag tror du kommer ångra dig om du köper det. ;)

Visst, om det kom till någon konsol man redan hade skulle jag nog köpa det, men inte annars. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar MGS-serien, men jag skulle aldrig göra något sånt!

Köpa en konsol (som för övrigt suger) bara för att kunna spela en remake av ett spel du redan har kört!

Tänk lite på det, och jag tror du kommer ångra dig om du köper det. :huh:

Visst, om det kom till någon konsol man redan hade skulle jag nog köpa det, men inte annars. ^_^

Bra sagt :) Jag skiter i att köpa den -_- Jag har ändå MGS1 till PSX -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:blink:NOTE B)

Snake och Liquid är tvillingar vet vi alla. Men har ni tänkt på att Liquid hat ljust hår och inte Snake! och kloner är ju exakt identiska! Och Raiden har ju ljust hår ;) . Tänker ni vad jag tänker? :)

....

Att Raiden också är klon av Big Boss! Ett sätt att bevisa det är att säga att Solidius stod nära Raiden som barn :wub: , och Snake och Raiden verkar ha lite... gemensamt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

>_<NOTE >_<

Snake och Liquid är tvillingar vet vi alla. Men har ni tänkt på att Liquid hat ljust hår och inte Snake! och kloner är ju exakt identiska! Och Raiden har ju ljust hår :wacko: . Tänker ni vad jag tänker? :blink:

....

Att Raiden också är klon av Big Boss! Ett sätt att bevisa det är att säga att Solidius stod nära Raiden som barn :D , och Snake och Raiden verkar ha lite... gemensamt...

Om jag har uppfattat det hela rätt verkar det som Snake är Raidens farbror :( I Arsenal Gear när man lyssnar på Ocelot och Solidus, säger Solidus: This is my son!

eller nåt :lol: Och det finns en massa andra tillfällen där Solidus säger nånting och sen säger: my son

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...