Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men på asken står det "Metal Gear Solid".

Föresten vet nån vad man ska göra när man just har tagit Key Card eller vad det hetter.

Spelet heter egentligen MGS Ghost Babel

Fredrico: Jag har börjat prenumerera på SP igen, fast jag missade numret med MGS3 :huh:

Redigerad av vigge89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja,ja det står ju på Internet också -_-

Men en grej som jag kom och tänka på :D när man visa Sons Of Liberty på E3 2000 så sa de att de skulle släppas 2001.... i USA asså :o. Det släpptes ju här året därpå i Mars! Det kanske är samma sak med Snake Eater! :'( det kanske inte kommer hit förens 2005 ;). Men man kan ju hoppas på att man får xtra material! :o för tålamodet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SÅg trailer för MGS´3: Snake Eater igår, konami, som alltid, har fått till musiken perfekt :ermm: . men undrar en sak, spelet utspelas ju på 60 talet, e man då snake eller Big Boss? Och nu borde man kunna plocka upp vapnena från fienden för i MGS2:SOL så sa dem att det var fingeravtryckskänsliga avtryckare och handtag på vapnen, och sån teknik hade dem väl inte på 60 talet eller? verkar ju mäktigt grymt att kunna ta siktet till ögat på vapnena och hänga i träd o skjuta osv. osv.

Trailer Mirror (Windows Media Player:

http://jpn01.konami.co.jp/movie/mgs3/mgs3_e32k3_e.asf

(Högerklicka, Spara Mål Som)

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...