_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Men jag har "Metal Gear Solid" på "Gameboy" Den fanns inte me. Jo.. "Metal Gear Solide Ghost Babel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Jo.. "Metal Gear Solide Ghost Babel" Men på asken står det "Metal Gear Solid". Föresten vet nån vad man ska göra när man just har tagit Key Card eller vad det hetter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Nu är jag tillbaka!!! men jag ska snart åka ut till landet det var inte mycket som har uppdaterats på alla MGS sajter Jag måste köpa nya superplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) Men på asken står det "Metal Gear Solid". Föresten vet nån vad man ska göra när man just har tagit Key Card eller vad det hetter. Spelet heter egentligen MGS Ghost Babel Fredrico: Jag har börjat prenumerera på SP igen, fast jag missade numret med MGS3 Redigerad 19 juli, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Spelet heter egentligen MGS Ghost Babel Fredrico: Jag har börjat prenumerera på SP igen, fast jag missade numret med MGS3 Take it Easy! man kan beställa gammla nummer via en kupong i tidningen, som man kan klippa ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 så desperat är jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Ja,ja det står ju på Internet också Men en grej som jag kom och tänka på när man visa Sons Of Liberty på E3 2000 så sa de att de skulle släppas 2001.... i USA asså . Det släpptes ju här året därpå i Mars! Det kanske är samma sak med Snake Eater! :'( det kanske inte kommer hit förens 2005 . Men man kan ju hoppas på att man får xtra material! för tålamodet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Det får man hoppas Konami verkar gilla os europeer vi får ju saker som Amerikanerna får betala för, tex i MGS2: Substance så fick man en extra dvd, som kostade typ 29$ i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Det får man hoppas Konami verkar gilla os europeer vi får ju saker som Amerikanerna får betala för, tex i MGS2: Substance så fick man en extra dvd, som kostade typ 29$ i USA Om jag skulle göra spel så skulle släppa det överallt samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Det verkar som ni behöver nåt nytt att diskutera! vi kan ju snacka om Soundtracket i spelet MGS spelen har nog ett av de bästa Soundtracken någonsin! det är så jävla bra Sons Of Liberty är så jävla filmiskt och MGS (orginalet) ger så jävla bra atmosvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Jaha, nu är jag tillbaka... men jag är lite förvirrad med tanke på allt som har ändrats här... Nu finns det knappt något att diskutera här längre Soundtracket är som Cassidy sa, det bästa som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 det är ju ett bra spel, men jag gillar gta bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 har ett 9 minuters mp3-fil med all musik ifrån Tanker episode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) SÅg trailer för MGS´3: Snake Eater igår, konami, som alltid, har fått till musiken perfekt . men undrar en sak, spelet utspelas ju på 60 talet, e man då snake eller Big Boss? Och nu borde man kunna plocka upp vapnena från fienden för i MGS2:SOL så sa dem att det var fingeravtryckskänsliga avtryckare och handtag på vapnen, och sån teknik hade dem väl inte på 60 talet eller? verkar ju mäktigt grymt att kunna ta siktet till ögat på vapnena och hänga i träd o skjuta osv. osv. Trailer Mirror (Windows Media Player: http://jpn01.konami.co.jp/movie/mgs3/mgs3_e32k3_e.asf (Högerklicka, Spara Mål Som) Redigerad 4 augusti, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 ja det är konstigt mikolan, Snake verkar ju leva hur länge som helst , MGS3 utspelar sig på 60-talet, medan MGS2:Big Shell utspelas år 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Jag tror man är Big Boss i 3:an. I en intervju med Hideo Kojima så frågade dom vem man spelar som, at han svarade: "Det ända jag kan säga, är att kodnamnet är Snake." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Bara han inte åkt tidsmaskin ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Är det nån som har MGS2 och kan skicka filen kp som ligger i rootmappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Är det nån som har MGS2 och kan skicka filen kp som ligger i rootmappen? WareZ eller? .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 WareZ eller? .... nej, jag har den amerikanska versionen (var 100 kr billigare i en affär) men kontrollerna är konstiga Eller går det inte göra att man styr siktet med musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts