vigge Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Först skulle han ha som i SOL.. man kan välja.. men nu har Mr.Hideo tagit bort hela radarn.. man kan inte välja.. Det blir roligare. Man smyger mer då.. för mig blir det för mycket smygande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det är ju det som är roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Fast... det känns mer som ett "smygar"-spel om man inte vet var fienderna är nånstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Fast... det känns mer som ett "smygar"-spel om man inte vet var fienderna är nånstans... Exakt... sen kommer man fram med Kniven!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 eller klätttrar upp i ett träd och hoppar ner på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 eller klätttrar upp i ett träd och hoppar ner på honom Ja just det.. man kunde ju klättra i träd..Vigge vet du någon bra MGS sida..? jag kan redan MGS2Online och OperationMgs..Vill hitta någon bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 En svensk MGS sida! www.metalgear.nu! kan någon ge mig en länk till en trailer på Metal Gear Solid 3: Snake Eater :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 http://www.mgs2online.com/gallery/uploads/3d9cd472ab4aaexposed2.jpg och vakten säger när han ser Raidens "Ragg" "Wish i had that!" han måste önska att han inte hadde nåt asså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 En svensk MGS sida! www.metalgear.nu! kan någon ge mig en länk till en trailer på Metal Gear Solid 3: Snake Eater :"> www.metalgear.nu funkar ju inte, och har inte fungerat på typ 3 månader, dom la väl ner den för att tag sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Lyssnar på MGS main theme nu!! fett drag!! högsta volymen!! Du du du bururdu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 *Livar upp* Har ni läst nya nyheten inne på Operationmgs.com står lite nytt där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Fick nya SuperPlay igår och med på DVD skivan så fanns Trailern på både Snake Eater och Twin Snakes! fan va bra Snake Eater va HEHE -What is this? another Grand Theft Auto? -...NO! its a Sneaking Mission! -This is no Vice City! we are in a Jungle... GO AND EAT SNAKES! lol den va kul! men annars va den asa fett! det var bra på slutet! när han sköt ner geting boet och de atackera vakterna! FAN! JA LÄNGTAR KAN INTE SPELET KOMMA SNART! JAG VILL IAF HA ETT DEMO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Fick nya SuperPlay igår och med på DVD skivan så fanns Trailern på både Snake Eater och Twin Snakes! fan va bra Snake Eater va HEHE -What is this? another Grand Theft Auto? -...NO! its a Sneaking Mission! -This is no Vice City! we are in a Jungle... GO AND EAT SNAKES! lol den va kul! men annars va den asa fett! det var bra på slutet! när han sköt ner geting boet och de atackera vakterna! FAN! JA LÄNGTAR KAN INTE SPELET KOMMA SNART! JAG VILL IAF HA ETT DEMO! Exakt!! väntar ihjäl mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Exakt!! väntar ihjäl mig.. Det är du inte ensam om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Har ni hört att i mgs 3 ska man kunna ÄTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Har ni hört att i mgs 3 ska man kunna ÄTA! Det har jag vetat länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Har ni hört att i mgs 3 ska man kunna ÄTA! Ja Du är lite sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Hur många "Metal Gear Solid" spel finns det kan nån lista up dom. Jag har ett "Metal Gear Solid" på "Gameboy". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Hur många "Metal Gear Solid" spel finns det kan nån lista up dom. Jag har ett "Metal Gear Solid" på "Gameboy". Taget från en fan-site: 1987 Metal Gear 1989 Snake's Revenge* 1990 Metal Gear 2: Solid Snake 1998 Metal Gear Solid 1999 Metal Gear Solid Special Missions 2000 Metal Gear Ghost Babel (Metal Gear Solid for GameBoy Color) 2000 Metal Gear Solid (PC version) 2001 Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty 2003 Metal Gear Solid 2: Substance *Snake's Revenge was actually called "Metal Gear 2: Snake's Revenge", but seeing as it wasn't created by Hideo Kojima like all the other Metal Gear games, when Metal Gear 2: Solid Snake came out, it was considered the true sequel to Metal Gear as Kojima-san was behind it like Metal Gear. Snake's Revenge was created by Konami, but Kojima-san was not involved and is therefore considered not as good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Taget från en fan-site: Men jag har "Metal Gear Solid" på "Gameboy" Den fanns inte me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts