vigge Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 konstigt, det är vad det är och nu har mgs-tråden blivit helt förstörd för mig (nya IBF som verkar funka dåligt med Mozilla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) Jag ska nog inte köpa GC... nästan alla jag känner tycker att jag är dum i huvudet bara för att jag köper en ny maskin bara för ett spel Och jag börjar inse att dom har rätt Aja... jag får se har ju hela sommar'n på mig att fundera Men, jag vill ha Twin Snakes :'( Edit: Jag kom på att jag har råd med en GC nu men jag vet ändå inte om jag ska köpa sk*ten Redigerad 15 juni, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag ska nog inte köpa GC... nästan alla jag känner tycker att jag är dum i huvudet bara för att jag köper en ny maskin bara för ett spel Och jag börjar inse att dom har rätt Aja... jag får se har ju hela sommar'n på mig att fundera Men, jag vill ha Twin Snakes :'( Edit: Jag kom på att jag har råd med en GC nu en gc emulator skulle va billigare...men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) Laddade upp några MGS-skins till GTAVC; Ladda ner! Redigerad 15 juni, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 en gc emulator skulle va billigare...men men.. Shhhhhhhh...! Inte prata sånt här... tänk om den här topicen blir låst btw, det finns ingen GC emulator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 100% i mission sen kan man spela som snake i plant..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 100% i mission sen kan man spela som snake i plant..! Nähä?! Är du säker?! Jag har fastnat ändå :'( ... 93,5% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 om det stämmer så är det ändå kångt kvar, har bara klarat 50 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Det är många på andra forum som säger att det inte går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 huh ? en kompis till mig har 100% han spelade som snake på plant ?? han måste hjälpa mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 huh ? en kompis till mig har 100% han spelade som snake på plant ?? han måste hjälpa mig.. Har du sett det själv? Han kanske bara skojar med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) Har du sett det själv? Han kanske bara skojar med dig Jag har sett att han spelade som snake eller pliskin.... men inte att han har 100%.. Redigerad 15 juni, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag har sett att han spelade som snake eller pliskin.... men inte att han har 100%.. Det kan ju ha varit en "Snake Tales" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Det kan ju ha varit en "Snake Tales" Nej.. tror inte det.. han mötte fatman ...sen letade efter dom där bomberna.. kanske bara jag som inbillar mig .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Nej.. tror inte det.. han mötte fatman ...sen letade efter dom där bomberna.. kanske bara jag som inbillar mig .. Öh... ... ja... du inbillar dig nog dessutom möter man fatman efter att man har letat bomber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Öh... ... ja... du inbillar dig nog dessutom möter man fatman efter att man har letat bomber Jaja...... har du läst nyheten? ingen radar i MGS 3 SE Yeehaaww... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ingen radar? Låter jobbigt... jag har liksom vant mig vid att den finns där... :"> Fast det skulle bli en aning jobbigt med radar i skogen... Massa träd och grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Man borde få välja om man ska ha radar, innan man startar spelet Det vore bra jag gillar när det sitter där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag måste ha radarn, annars går jag alltid runt skitsegt bara för att jag inte vet om det finns någon fiende i närheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Först skulle han ha som i SOL.. man kan välja.. men nu har Mr.Hideo tagit bort hela radarn.. man kan inte välja.. Det blir roligare. Man smyger mer då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts