emo Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Någon som har klirrat Matchlock än här? Detta gamla japanska gevär, enligt historien, sägs ha mystiska krafter.. Ja och jag har använt det en gång, den där "kraften" är inte värt för tiden man reload'ar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) Lolz, hur kommer man in i Outer Heaven ? Är på första banan på den nivån, precis när man blivit påskjuten (inte spelat på ett tag). Blir dödad hela tiden, och smyga funkar inte. Redigerad 8 juli, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Lolz, hur kommer man in i Outer Heaven ? Är på första banan på den nivån, precis när man blivit påskjuten (inte spelat på ett tag). Blir dödad hela tiden, och smyga funkar inte. Sista banan? När alla Elite-Frogs och gekkos är utplacerade? Sätt på auto-aim och bara spring igenom. Du kan behöva gå in på options först "Lock on when auto-aim" eller nått. Sen kommer du fram till en dörr med ett vridbart handtag. damptryck trekant! Precis klarat av min andra omgång, fortfarande lika kul! Skitbra och lite sorgligt slut. I slutet får man se Raiden och hans lilla........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Köpte spelet igår och.... wow Första scenen med raiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Ni som har spelat Sons of the Patriots: Vad tycker ni om mellansekvenserna? Är dom intresanta att kolla på eller vill man bara trycka bort dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Ni som har spelat Sons of the Patriots: Vad tycker ni om mellansekvenserna? Är dom intresanta att kolla på eller vill man bara trycka bort dom? Mellansekvenserna är ju minst halva spelupplevelsen. Är du intresserad av storyn är det ett måste att kolla på dem (och varför spela MGS om man inte är intresserad av storyn?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Mellansekvenserna är ju minst halva spelupplevelsen. Är du intresserad av storyn är det ett måste att kolla på dem (och varför spela MGS om man inte är intresserad av storyn?) Men är det sant att vissa är över en timme lång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Men är det sant att vissa är över en timme lång? Nej, det tror jag inte. Sammanlagt är det ju ganska mycket, men du behöver aldrig sitta 1h och vänta på att få spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Nej, det tror jag inte. Sammanlagt är det ju ganska mycket, men du behöver aldrig sitta 1h och vänta på att få spela. Ååh, tack och lov. Vet dock inte om jag ska inhandla spelet med tanke på att jag bara har Sons of Liberty och det gillar jag inte så jätte mycket. Fast jag har inte riktigt gett det en chans heller. Får fortsätta på SoL och se vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Men är det sant att vissa är över en timme lång? Mission Briefing, innan en act är nog det längsta du får kolla på. Går säkerligen upp i 30-40 mins/styck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Ååh, tack och lov. Vet dock inte om jag ska inhandla spelet med tanke på att jag bara har Sons of Liberty och det gillar jag inte så jätte mycket. Fast jag har inte riktigt gett det en chans heller. Får fortsätta på SoL och se vad jag tycker. Slakta Olga! --------------------- Själv tänker jag köpa spelet imorgon. Hoppas bara att det är så bra som det sägs vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Känns som fake, men postar ändå. Metal Gear Solid 4 till Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Känns som fake, men postar ändå. Metal Gear Solid 4 till Xbox 360 Wednesday, May 30 2007, 10:47 BST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Känns som fake, men postar ändå. Metal Gear Solid 4 till Xbox 360 Gaaaammal nyhet. Bara ett gammalt dött rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Jag tycker att dem ska byta MGS4 mot Mass Effect. då skulle jag bli glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Var till Webhallen och träffade Kojima idag. http://pici.se/thumbs/t_uMoODSRMZ.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Var till Webhallen och träffade Kojima idag. http://pici.se/thumbs/t_uMoODSRMZ.gif Jag skulle dit, men... det blev lite för mycket igår så jag hörde inte min klocka vilket är synd för jag skulle liksom köpa ett till MGS4, få det signerat och sälja . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Har spelat ~12 timmar och jag är riktigt nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Teaser för nästa Metal Gear spel. Ha inga förväntningar dock, för teasern är bara en text-gåta som om man löser den ska hinta om nästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Teaser för nästa Metal Gear spel. Ha inga förväntningar dock, för teasern är bara en text-gåta som om man löser den ska hinta om nästa spel. Men nu blev jag ju kåt också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts