emo Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Det som suger för min del är att jag inte har nåt ps3, men jag har gjort TVspels date med en kompis så jag iaf får spela det! Men du kommer väll säkert att skaffa dig en PS3 senare. elr om du har tur kanske du kan låna din polares ps3 nångång för att spela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Men du kommer väll säkert att skaffa dig en PS3 senare. elr om du har tur kanske du kan låna din polares ps3 nångång för att spela spelet. Inte närmaste halvåret, och jag vill ju spela vid release. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Inte närmaste halvåret, och jag vill ju spela vid release. xD Synd om dig. jag tänder ett ljus på realeasen i hopp om att du snart får spela igenom spelet Jag har för övrigt bokat limited edition versionen. jag vet att man får en old snake figur, soundtrack (inte så intressant) och spelet i en metalllåda men eftersom det inte värkar finnas några bilder till den får jag vänta och se, om det inte värkar värt det så avbokar jag bara Redigerad 2 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Synd om dig. jag tänder ett ljus på realeasen i hopp om att du snart får spela igenom spelet Jag har för övrigt bokat limited edition versionen. jag vet att man får en old snake figur, soundtrack (inte så intressant) och spelet i en metalllåda men eftersom det inte värkar finnas några bilder till den får jag vänta och se, om det inte värkar värt det så avbokar jag bara Vars bor du, jag flyttar in i en vecka sen spelar vi konstant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vars bor du, jag flyttar in i en vecka sen spelar vi konstant? Jag bor i wonderland där hästar producerar mjölk och vapen är gjorda av skumgummi. Så om du hittar hit är du välkommen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag bor i wonderland där hästar producerar mjölk och vapen är gjorda av skumgummi. Så om du hittar hit är du välkommen Det är typ min granne. - Dom har kor, dricker sin egna mjölk. - Små barn regerar huset, så det finns faktist vapen i skumgummi. - Och det är bara 100 meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Det är typ min granne. - Dom har kor, dricker sin egna mjölk. - Små barn regerar huset, så det finns faktist vapen i skumgummi. - Och det är bara 100 meter. Men du kan inte vara säker på att jag inte är din granne. ...........I'm watching you Redigerad 2 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Men du kan inte vara säker på att jag inte är din granne. ...........I'm watching you Du inte mig vill ha bredvid dig vid spelande av MGS4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Du inte mig vill ha bredvid dig vid spelande av MGS4? Njae, det är inte så att jag inte vill. jag... jag......... jag har bara en stol i mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Synd om dig. jag tänder ett ljus på realeasen i hopp om att du snart får spela igenom spelet Jag har för övrigt bokat limited edition versionen. jag vet att man får en old snake figur, soundtrack (inte så intressant) och spelet i en metalllåda men eftersom det inte värkar finnas några bilder till den får jag vänta och se, om det inte värkar värt det så avbokar jag bara Limited går bara att boka på GameStop/EB va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Limited går bara att boka på GameStop/EB va? Webhallen har också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Fett najs trailer trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Njae, det är inte så att jag inte vill. jag... jag......... jag har bara en stol i mitt rum Jag kan ta med en extra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Jag kan ta med en extra? Men...hmm. "hur ska jag komma undan den här gången"..... hmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Men...hmm. "hur ska jag komma undan den här gången"..... hmmmm Du har inte plats Anyway, är den 12:e Juni det spikade datumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Du har inte plats Anyway, är den 12:e Juni det spikade datumet? Ord!. ska du köpa MGonline? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Ord!. ska du köpa MGonline? Dem sa att det kommer med själva MGS4 spelet, alltså i samma 'paket'? Eller ändrade dem det igen? Kommer att köpa MGOnline i vilket fall som helst. MGS4 är redan bokat sen längre bak i tiden. Redigerad 22 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Låt nedräkning börja!! 5 dagar kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 4 dagar kvar.........imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Fyra dagar......idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts