emo Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) att Naked Snake blir terrorist i något spel. Hoppas jag läste fel.tyvärr du läste rätt, det är i MSX spelenLängtar efter trean!trean? du menar fyran eller! Redigerad 4 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 tyvärr du läste rätt, det är i MSX spelen Det beror på vem du frågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Det beror på vem du frågar Jag frågade Merkky, var inte det klart nog? Redigerad 4 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag frågade Merkky, var inte det klart nog? Jag syftade på det du sa om att Big Boss var en terrorist, var inte det klart nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 tyvärr du läste rätt, det är i MSX spelentrean? du menar fyran eller! Jo, precis. Fyran. Felskrivar VM. Har aldrig provat dom gamla, går dom att spela i nån simulator här nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Metal Gear Anniversary Collection Skulle vara något, men inte värt att köpa då jag bara saknar MGS till PS1 och Portable Ops (och jag äger inte ens en PSP) men jag tänkte att det kan vara något för någon Redigerad 8 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Metal Gear Anniversary Collection Skulle vara något, men inte värt att köpa då jag bara saknar MGS till PS1 och Portable Ops (och jag äger inte ens en PSP) men jag tänkte att det kan vara något för någon Ojdå, det ska jag köpa! Me like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 (redigerad) Vars hittar man thermal goggles i MGS3? Jag har helt glömt, och utan är det förbannat drygt att spöa The End. Redigerad 7 februari, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Metal Gear Awesome Metal Gear Awesome 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) 12 JUNI ERA JÄVLA HOROR, JAG TRODDE NI REDAN HADE POSTAT DET!! Lyckorus x999999999^999 ffs!! Och här har vi ett passande wallpaper, så vi aldrig glömmer bort denna heliga dag. Redigerad 29 februari, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Rykande färsk nyhet. MGS4 inte få plats på en BLUE RAY skiva. Läs mer här. FZ.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Undrar just om metal Gear Solid Main Theme kommer vara med. Det brukar vara nåt av det första de avslöjar och den brukar vara med i trailers men till MGS4 så har jag inte sett röken av den. Ang. det med Blu-ray vara förlitet. Varför kör de inte med dubbla lager? Över 50GB ju. Föresten, kommer det komma någon special box för spelet hit till Sverige för jag har inte kunnat hitta någon att förboka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Ang. det med Blu-ray vara förlitet. Varför kör de inte med dubbla lager? Över 50GB ju. Dom kör väl med dubbla lager? Iallfall enligt QJ. <a href="http://ps3.qj.net/Hideo-Kojima-Blu-ray-doe...g/49/aid/114921" target="_blank">http://ps3.qj.net/Hideo-Kojima-Blu-ray-doe...g/49/aid/114921</a> Redigerad 15 mars, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Är det någon som vet om en heltäckande guide till MGS3, tänkte spela igenom serier så minnet är relativt fräsht till MGS4 och den här gången vill jag iaf få alla camo och vapen plus vart man kan hitta alla grodor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Är det någon som vet om en heltäckande guide till MGS3, tänkte spela igenom serier så minnet är relativt fräsht till MGS4 och den här gången vill jag iaf få alla camo och vapen plus vart man kan hitta alla grodor Här kanske du kan hitta något. http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/914828.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Altaîr är ute på slagsfältet >Assassins Gear Solid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 kommer MGS 4 komma till PC nångång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 kommer MGS 4 komma till PC nångång? PS3 exklusivt, enda konsollen som kan ta storleken av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Funderar på att skaffa Sons of Liberty. Har man samma radiokontakt med teamet som i Snake Eater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Funderar på att skaffa Sons of Liberty. Har man samma radiokontakt med teamet som i Snake Eater? Inte samma team, men man använder codec. Det är en modern version av radion i SE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts