vigge Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 dubbelpost filmen är nån blandning av mgs:ts och mgs3:se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 dubbelpost filmen är nån blandning av mgs:ts och mgs3:se Å f*n.. måste försöka se den.. ( Hur blev det dubbel post?) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 du kanske tryckte på Add reply två gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 du kanske tryckte på Add reply två gånger nej det gjorde jag inte ?.. vart väl något hack.. men vad f*n kan inte Konami svara :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Noooo tråden börjar åka... ner.!!! Nu har jag tittat på MGS SE trailern 20 gånger! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Nya nyheter... rätt roliga.Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 ja, det var ju inte många skillander (!) Synd att man inte har GC (:!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag har ju mitt lilla.. GC här.. ( (:!!! ) som jag inte älskar.. vill ha mitt twin snakes.. nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 tänk att få se Meryl o Liquid igen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 tänk att få se Meryl o Liquid igen Snyggare nu ! också!!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nuy är jag tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Vad är det för film? ( Kan inte se den ) så ni får förklara .. annars då? inga nyheter om MGS:SE? Jag gjorde den i Moviemaker :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag gjorde den i Moviemaker :"> du menade att du klippte ihop den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 du menade att du klippte ihop den? Jajamen jag blandade MGS: TTS och MGS2S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 jag har inte fattat det här med mgs:3 snake eater och twin snakes kan ni ge mig lite information om dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 jag har inte fattat det här med mgs:3 snake eater och twin snakes kan ni ge mig lite information om dom? Twin Snakes är en remake av MGS1 som tyvärr endast släpps till Gamecube MGS3: Snake Eater är ett helt nytt MGS spel, med ny story och en del av spelet utspelar sig i djungeln och resten i byggnader, om jag har fattat det rätt Och det är på 60 talet så man spelar nog som Big Boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Twin Snakes är en remake av MGS1 som tyvärr endast släpps till Gamecube MGS3: Snake Eater är ett helt nytt MGS spel, med ny story och en del av spelet utspelar sig i djungeln och resten i byggnader, om jag har fattat det rätt Och det är på 60 talet så man spelar nog som Big Boss synd att twin snakes bara var till gamecube för jag tänker köpa mgs:1 har inte det! :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 synd att twin snakes bara var till gamecube för jag tänker köpa mgs:1 har inte det! :"> :"> Ja, det är sund att Twin Snakes bara släpps till GC, men jag ska köpa den! (GC och spelet allså) Jag köpte också MGS1 bara för att ha det Jag spelade sk*tmycket och klarade det på några dar... och fick bandana och stealth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Ja, ett GC + Twin snakes är ett måste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Ja, ett GC + Twin snakes är ett måste... Helt rätt! Tycker jag, du och _-MadeMan -_ (han har typ stuckigt igen) Om Twin Snakes släpps till GC måste man köpa sk*ten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts