Jump to content

Metal Gear Solid

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Åh, älskar att Eva kommer med i MGS4, nu när snake inte har träffat henne på typ, vad blir det, 50 år? Sen är ju Merryl med också, kommer det att bli kärleksgnabb?

Grym gameplayvideo! Grafiken, rörelserna, fiendernas kordination! Underbart

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, älskar att Eva kommer med i MGS4, nu när snake inte har träffat henne på typ, vad blir det, 50 år? Sen är ju Merryl med också, kommer det att bli kärleksgnabb?

Solid Snake träffade henne aldrig, däremot Big Boss. Undra vad hon tycker om att Snake dödade Big Boss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar just nu igenom MGS 3 igen, det är lika kul som förut :) Jag klarade dock aldrig ut det förut utan pantade in det för att ha råd med GTA:SA när det begav sig. Men nu har jag lyckats köpa det igen >_<

Spännande, jag bestämde mig för ett MGS 3 race nu igår. Har spelat tills man precis hoppade ut från kloakerna i Grozny Grad.

Edit: Nu när vi ändå diskutterar MGS3, vilket knep skulle man använda när man ska fighta Volgin?

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Nu när vi ändå diskutterar MGS3, vilket knep skulle man använda när man ska fighta Volgin?

Jag brukar göra det lite svårare och endast använda CQC. Men bäst är att ha en shotgun och försöka skjuta honom i sidan eller ryggen. Klarade honom på en 15-30 sekunder i Boss Surv. med den taktiken.

Om du vill få hans camo ska du använda sömn-ciggarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Massa nya bossar!

Leipzig-mässan börjar ju imorrn, torsdag. Unde mässan kommer vi få en ny trailer som trodligtvis innehåller alla bossarna på bilden. Yummi yummi yummi...

Bilden finns inte kvar...

- - -

NY TRAILER!!

And I love it, fyfan vad brutalt! :( Känns som MGS fast samtidigt inte. Med de där maskinerna kan man verkligen snacka om psykologisk krigsföring. evilgrin39_745831_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilden finns inte kvar...

- - -

NY TRAILER!!

And I love it, fyfan vad brutalt! :rolleyes: Känns som MGS fast samtidigt inte. Med de där maskinerna kan man verkligen snacka om psykologisk krigsföring. evilgrin39_745831_0.gif

Åhfan, najs!

Vem var det egentligen? När Snake viskade "It Can´t Be" ryste jag bara i hela kroppen och tänkte på Psycho Mantis. Och tjejen som skrattade, plus vargen som ylade skrek ju bara Wolf rakt ut i luften.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor