RadiuZ Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Fler nyheter! Fler bilder! Hemsida med bilder från bl. a. online-läget! EVA återvänder, bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Fler nyheter! Fler bilder! Hemsida med bilder från bl. a. online-läget! EVA återvänder, bilder! Vad ful Eva har blivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Vad ful Eva har blivit Kan väl bero på att hon är ett halvt sekel äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Kan väl bero på att hon är ett halvt sekel äldre. Jo, vet, men hon kunde väl ändå plastikoperera sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 15 minuters gameplay, you like? Kollar på skiten just nu, det är snyggt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 15 minuters gameplay, you like? Kollar på skiten just nu, det är snyggt ^^ Har också sett den. Wicked mega super das awesomeness...eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Har också sett den. Wicked mega super das awesomeness...eller nåt. Bara att instämma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Åh, älskar att Eva kommer med i MGS4, nu när snake inte har träffat henne på typ, vad blir det, 50 år? Sen är ju Merryl med också, kommer det att bli kärleksgnabb? Grym gameplayvideo! Grafiken, rörelserna, fiendernas kordination! Underbart Redigerad 25 juli, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Åh, älskar att Eva kommer med i MGS4, nu när snake inte har träffat henne på typ, vad blir det, 50 år? Sen är ju Merryl med också, kommer det att bli kärleksgnabb? Solid Snake träffade henne aldrig, däremot Big Boss. Undra vad hon tycker om att Snake dödade Big Boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Solid Snake träffade henne aldrig, däremot Big Boss. Undra vad hon tycker om att Snake dödade Big Boss. Just ja! Det är så det är ja! Gillar att tänka att dom är samma personer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Lirade igenom MGS2 i helgen, förjävla bra spel! Blir att spela MGS också nån gång i framtiden! Min MGS3 skiva är paj Lääängtar till 4an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Just ja! Det är så det är ja! Gillar att tänka att dom är samma personer.. Det beror ju på hur man räknar kloner. Tekniskt så är de samma kött och blod rakt igenom och har mycket gemensamt som karaktär men de har utvecklats åt olika håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Spelar just nu igenom MGS 3 igen, det är lika kul som förut Jag klarade dock aldrig ut det förut utan pantade in det för att ha råd med GTA:SA när det begav sig. Men nu har jag lyckats köpa det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) Spelar just nu igenom MGS 3 igen, det är lika kul som förut Jag klarade dock aldrig ut det förut utan pantade in det för att ha råd med GTA:SA när det begav sig. Men nu har jag lyckats köpa det igen Spännande, jag bestämde mig för ett MGS 3 race nu igår. Har spelat tills man precis hoppade ut från kloakerna i Grozny Grad. Edit: Nu när vi ändå diskutterar MGS3, vilket knep skulle man använda när man ska fighta Volgin? Redigerad 7 augusti, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Edit: Nu när vi ändå diskutterar MGS3, vilket knep skulle man använda när man ska fighta Volgin? Jag brukar göra det lite svårare och endast använda CQC. Men bäst är att ha en shotgun och försöka skjuta honom i sidan eller ryggen. Klarade honom på en 15-30 sekunder i Boss Surv. med den taktiken. Om du vill få hans camo ska du använda sömn-ciggarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 (redigerad) Vart kan man köpa/beställa det första spelet? elr den där "the twin snakes" (PS2)... i sverige Edit: är det bara VR och online som skiljer MGS2 & MGS3 från Substance versionerna? Redigerad 21 augusti, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Massa nya bossar! Leipzig-mässan börjar ju imorrn, torsdag. Unde mässan kommer vi få en ny trailer som trodligtvis innehåller alla bossarna på bilden. Yummi yummi yummi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Worldwide release Längtar som fan, ooorka vänta till early 2008... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Massa nya bossar! Leipzig-mässan börjar ju imorrn, torsdag. Unde mässan kommer vi få en ny trailer som trodligtvis innehåller alla bossarna på bilden. Yummi yummi yummi... Bilden finns inte kvar... - - - NY TRAILER!! And I love it, fyfan vad brutalt! Känns som MGS fast samtidigt inte. Med de där maskinerna kan man verkligen snacka om psykologisk krigsföring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Bilden finns inte kvar... - - - NY TRAILER!! And I love it, fyfan vad brutalt! Känns som MGS fast samtidigt inte. Med de där maskinerna kan man verkligen snacka om psykologisk krigsföring. Åhfan, najs! Vem var det egentligen? När Snake viskade "It Can´t Be" ryste jag bara i hela kroppen och tänkte på Psycho Mantis. Och tjejen som skrattade, plus vargen som ylade skrek ju bara Wolf rakt ut i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts