Matteus Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Du tror alltså att du är först här att veta om det bara för att du är den förste att skriva om den? Sen skrev RadiuZ om den förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) Ugga-bugga-hej. Zzzzzzz. Redigerad 12 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Den nya Trailern var riktigt bra. Kul att äntligen få höra dem prata på Engelska. Och nu fick vi dessutom veta när spelet utspelar sig: 2014, 9 år efter Shadow Moses och 5 år efter MGS2. Vamp gör en återkomst. Då kanske man får veta varför han är som han är och se en avslutning på honom för det var ju så upprenbart i MGS2 att han inte dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Vamp gör en återkomst. Då kanske man får veta varför han är som han är och se en avslutning på honom för det var ju så upprenbart i MGS2 att han inte dog. Herregud, den informationen har ju funnits sen E3 2005, när Vamp var med på postern för MGS4... Redigerad 12 juli, 2007 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Den nya Trailern var riktigt bra. Kul att äntligen få höra dem prata på Engelska. Och nu fick vi dessutom veta när spelet utspelar sig: 2014, 9 år efter Shadow Moses och 5 år efter MGS2. Vamp gör en återkomst. Då kanske man får veta varför han är som han är och se en avslutning på honom för det var ju så upprenbart i MGS2 att han inte dog. Riktigt nice trailer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Herregud, den informationen har ju funnits sen E3 2005, när Vamp var med på postern för MGS4... Men då VISSTE vi inte vem det var men folk trodde att det var han. Nu VET vi att det garenterat är han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Hell yeah! Fast "Early 2008" känns lite segt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Hell yeah! Fast "Early 2008" känns lite segt . Visseligen. Men det beror väl på att de vill släppa spelet över hela världen samtidigt. Och de vill att fler ska hunnit skaffa PS3 då. Fast nu när det hintas om en XBox 360 version så vet man ju inte. (Personligen så har jag väldigt svårt att tro på det med tanke på deras nära sammarbete med Sony) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Han blev det genom att ha blivit spetsad av ett crucifix när hans familj befann sig i en kyrka som sprängdes eller något sånt. Sen fick han överleva i tre dagar genom att dricka blodet från hans familj innan han hittades och grävdes upp. Kinky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Men då VISSTE vi inte vem det var men folk trodde att det var han. Nu VET vi att det garenterat är han. ………………..,-~*’`¯lllllll`*~, …………..,-~*`lllllllllllllllllllllllllll¯`*-, ………,-~*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll*-, ……,-*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.\ ….;*`lllllllllllllllllllllllllll,-~*~-,llllllllllllllllllll\ …..\lllllllllllllllllllllllllll/………\;;;;llllllllllll,-`~-, …...\lllllllllllllllllllll,-*………..`~-~-,…(.(¯`*,`, …….\llllllllllll,-~*…………………)_-\..*`*;..) ……..\,-*`¯,*`)…………,-~*`~.………….../ ……...|/.../…/~,…...-~*,-~*`;……………./.\ ……../.../…/…/..,-,..*~,.`*~*…………….*...\ …….|.../…/…/.*`...\...……………………)….)¯`~, …….|./…/…./…….)……,.)`*~-,……….../….|..)…`~-, ……/./.../…,*`-,…..`-,…*`….,---…...\…./…../..|……...¯```*~- …...(……….)`*~-,….`*`.,-~*.,-*……|…/.…/…/…………\ …….*-,…….`*-,...`~,..``.,,,-*……….|.,*...,*…|…...\ ……….*,………`-,…)-,…………..,-*`...,-*….(`-,… Jag vet inte vart du får din info ifrån men i dem mgs-kretsar jag känner till har det iallafall varit allmänt känt att Vamp kommer vara med sen E32005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 En sak grublar jag över. Den scenen där Snake riktar sin pistol mot sin mun. Han tog väl inte sitt liv? o_O Så varför riktade han den mot sin mun? Var det bara för att lura fansen? Dessutom, kommer man styra Snake hela spelet, eller får man styra Raiden (eller möjligtvis Meryl)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 En sak grublar jag över. Den scenen där Snake riktar sin pistol mot sin mun. Han tog väl inte sitt liv? o_O Så varför riktade han den mot sin mun? Var det bara för att lura fansen? Dessutom, kommer man styra Snake hela spelet, eller får man styra Raiden (eller möjligtvis Meryl)? Man får ju aldrig se honom skjuta. Det blir svart innan man hör skottet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) ………………..,-~*’`¯lllllll`*~, …………..,-~*`lllllllllllllllllllllllllll¯`*-, ………,-~*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll*-, ……,-*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.\ ….;*`lllllllllllllllllllllllllll,-~*~-,llllllllllllllllllll\ …..\lllllllllllllllllllllllllll/………\;;;;llllllllllll,-`~-, …...\lllllllllllllllllllll,-*………..`~-~-,…(.(¯`*,`, …….\llllllllllll,-~*…………………)_-\..*`*;..) ……..\,-*`¯,*`)…………,-~*`~.………….../ ……...|/.../…/~,…...-~*,-~*`;……………./.\ ……../.../…/…/..,-,..*~,.`*~*…………….*...\ …….|.../…/…/.*`...\...……………………)….)¯`~, …….|./…/…./…….)……,.)`*~-,……….../….|..)…`~-, ……/./.../…,*`-,…..`-,…*`….,---…...\…./…../..|……...¯```*~- …...(……….)`*~-,….`*`.,-~*.,-*……|…/.…/…/…………\ …….*-,…….`*-,...`~,..``.,,,-*……….|.,*...,*…|…...\ ……….*,………`-,…)-,…………..,-*`...,-*….(`-,… Jag vet inte vart du får din info ifrån men i dem mgs-kretsar jag känner till har det iallafall varit allmänt känt att Vamp kommer vara med sen E32005. De spekulerade om att det var han. Lika mycket som de trodde att bilden på den gammla enögda var Big Boss när det sedan visade sig vara gammla Snake. Som sagt, det blev aldrig bekräftat utan det var bara gissningar. I det här fallet så gissade de rätt men det är inte samma sak som allmänt känt. Hideo gick aldrig ut och sa "Den där killen är Vamp". Redigerad 15 juli, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Jag märkte en liten cool detalj, men jag har ingen aning om andra har märkt detta innan. Det verkar som om Raiden har ärvt Solidus Snakes high-tech dräkt (eller så bygger den bara på samma teknik). För den verkar kunna pumpa upp hans muskler på samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 En sak grublar jag över. Den scenen där Snake riktar sin pistol mot sin mun. Han tog väl inte sitt liv? o_O Så varför riktade han den mot sin mun? Var det bara för att lura fansen? Dessutom, kommer man styra Snake hela spelet, eller får man styra Raiden (eller möjligtvis Meryl)? Han kommer nog dö i slutet av MGS 4 på något sätt. Tror inte han överlever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Fan, MGS 4 blir nog det första mgs spelet jag missar. Om det inte kommer till 360 förståss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Fan, MGS 4 blir nog det första mgs spelet jag missar. Om det inte kommer till 360 förståss Precis samma sak för mig, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Precis samma sak för mig, tyvärr Vi får hoppas att det släpps till 360 något år efter släppet till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vi får hoppas att det släpps till 360 något år efter släppet till PS3 Jepp, det hoppas jag verkligen, finns ju t.o.m en liten chans att dom släpper det till 360, men den är ytterst liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Någon som sett det här ännu då? http://www.neogaf.com/forum/showthread.php...2218&page=4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts