RadiuZ Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Javisst, Snake Eater har definitivt det bästa slutet (kanske det bästa någonsin). Men det är ju trots allt det kronologiskt sett första spelet, enligt seriens story då. Japp, ligger något i det 'MGS4' Xbox 360 'speculation' says Konami Following a plethora of online reports claiming that Metal Gear Solid 4 will be released on Xbox 360, publisher Konami refused to be drawn into the debate. It was previously reported that a number of online sites, including Xboxliveaddicts, claimed that Konami's stealth epic had been confirmed for release on Microsoft's console. But after Digital Spy approached Konami for their reaction to the online reports, the firm would neither deny or confirm the claims and said it was all simply "speculation". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Håller också på och kör ett litet MGS-"marathon". Började med Twin Snakes (nej, jag har inte vanliga ) som jag klarade ut idag. Och nu har jag precis börjat med Snake Eater. Fråga mig inte varför jag kör den ordningen, bara blev så Föresten, väldigt sugen på att spela första Metal Gear (alltså denna), finns det att ladda ner någonstans (lagligt ofc )? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Håller också på och kör ett litet MGS-"marathon". Började med Twin Snakes (nej, jag har inte vanliga ) som jag klarade ut idag. Och nu har jag precis börjat med Snake Eater. Fråga mig inte varför jag kör den ordningen, bara blev så Föresten, väldigt sugen på att spela första Metal Gear (alltså denna), finns det att ladda ner någonstans (lagligt ofc )? Inte lagligt vad jag vet, men det är busenkelt att få tag på NES-roms. (Ingen uppmaning eller hjälp, bara så ni vet! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Ni har ju sett den där trailern, och dom gjorde om den. Men såg ni något vid slutet? Eller snarare inte såg Press buttom to destroy earth. Also to see some stuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Ni har ju sett den där trailern, och dom gjorde om den. Men såg ni något vid slutet? Eller snarare inte såg Press buttom to destroy earth. Also to see some stuff Såg den precis. Yummi yummi yummi. Det kommer en Limited Edition av MGS4! http://www.ps3center.net/story-560.html <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Jag har tittat på videos av Easter Eggs på MGS3, och jag tycker det låter så hemskt roligt när Colonel Campbell säger att man har skapat en tidsparadox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Jag har tittat på videos av Easter Eggs på MGS3, och jag tycker det låter så hemskt roligt när Colonel Campbell säger att man har skapat en tidsparadox. Major Zero är det väl ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 (redigerad) Major Zero är det väl ändå? Major Zero säger till Snake vad han ska göra, men om det är Game Over är det Colonel Campbell som pratar. Kolla själv på 05:28 - ffgsgfsd Redigerad 9 juni, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Awesome! Riktigt fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Awesome! Usch, vad jag älskar det soundtracket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Awesome! Grät nästan på slutet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Awesome! Woow, det där vore najs att ha på DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) Awesome #2: Metal Gear Solid Collection Pack http://www.n4g.com/M/8/Images//49000/49654.jpg Metal Gear (PS2) Metal Gear 2 Solid Snake (PS2) Metal Gear Solid (PS) Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty (PS2) The Document of Metal Gear Solid 2 (PS2) Metal Gear Solid 3 Snake Eater (PS2) Metal Gear Solid Portable Ops (PSP) Metal Gear SAGA (DVD) Plus att en E3-trailer är bekräftad! Redigerad 5 juli, 2007 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) Awesome #2: Metal Gear Solid Collection Pack http://www.n4g.com/M/8/Images//49000/49654.jpg Metal Gear (PS2) Metal Gear 2 Solid Snake (PS2) Metal Gear Solid (PS) Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty (PS2) The Document of Metal Gear Solid 2 (PS2) Metal Gear Solid 3 Snake Eater (PS2) Metal Gear Solid Portable Ops (PSP) Metal Gear SAGA (DVD) Plus att en E3-trailer är bekräftad! Var är UMDn till MGSPO? MGSPO hade en riktigt bra bana med undercoverstrategi och lite kluriga pussel med radiokodade dörrar Tror förresten inte jag har så långt kvar på spelet EDIT: Klarade MGS:PO inatt. Kommer skriva en långpostare om det när jag orkar Redigerad 6 juli, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Awesome #3: MGS4-trailer på E3 (10-13 juli), men engelska röster! Samt att det ryktas om att vi kommer se ett nytt område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Fram tills ni får min långpost kan ni kola mina slutstats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Awesome #3: MGS4-trailer på E3 (10-13 juli), men engelska röster! Samt att det ryktas om att vi kommer se ett nytt område. Löve! Hoppas på Patric Zimmerman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Japp, det skulle vara härligt. Och att kanske få se Vamp? Rena ketchup-effekten nu ju. Först inga nyheter på evigheter, och nu kommer en massa nyheter samtidigt=) Videon hittar ni i länken (i titlen). Metal Gear Saga 20th anniversary intro Check out this cool video from the Metal Gear Saga: 20th Anniversary, which QJ.NET found on GameTrailers. The scenes found in the clip seem to be taken from the Metal Gear Solid 4 trailers, but spiffed up with additional details, such as a timeline of the events from the first Metal Gear Solid game and a roll call of the Snake variants, including Solidus and Old Snake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) Och nu är trailern här! Klick lol, pwned Nej, men den kommer ikväll och det är David Hayter som ger rösten till Snake som vanligt... vad jag vill säga är att det är engelska röster, och inte japanska eller whatever. Och det är konstiga är att jag är den första här att veta om det då jag bara spelat ett MGS spel... vilket är 1:an. Började iofs på Snake Eater, men spelade aldrig klart. Konstigt nog är jag ändå intresserad. http://mp.i-revo.jp/user.php/kp-ryan/entry/103.html De säger det 07:20 btw. Trailern kommer under sonys konferens, den börjar ca 18:30 ikväll har jag för mig. Tjoooooooooooooooo. Redigerad 11 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts