Matteus Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Nej, tyvär gäller det bara USA. Spelet släpps den 31 December i Japan, men spelet har inte fått något realese-daturm i Europa ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Nej, tyvär gäller det bara USA. Spelet släpps den 31 December i Japan, men spelet har inte fått något realese-daturm i Europa ännu. Damn! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jobbar på MGS2 nu! Portable Ops är bara för att det är till psp! Ingen som vet av nån återberättelse av MGS3? Skulle kunna bara läsa igenom storyn isf. Edit, klarade av tvåan idag. Hela spelet är ju en film... Lite kort spel bara, 9 timmar att klara av det första ggn, men storyn höll sig hela vägen! Jag tycker du ska spela MGS3. Men iallafall Subsistance har en CGI film version av spelet på 3 timmar som borde gå att hitta nånstanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Jag tycker du ska spela MGS3. Men iallafall Subsistance har en CGI film version av spelet på 3 timmar som borde gå att hitta nånstanns. Grejen är att jag inte har nåt ps2. Men klart jag måste spela det. Annars känns det ju mycket konstigt. Man ska inte spela det bara för att hänga med i handlingen, utan för att det är MGS! Ifall jag har chansen att spela ett till sånt dära spel med sån underbar handling, så tar jag den. Lätt... CGI film? Vad är det? Låt mig gissa, anledningen till att det är så sent till europa är att dom gör engelska röster va? Redigerad 5 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Låt mig gissa, anledningen till att det är så sent till europa är att dom gör engelska röster va? Om du menar MGS: Portable Ops, så nej. Spelet har ju redan släppts i USA där de talar engelska. Dock ska det väl bli franska, tyska, spanska etc. innan det kommer hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 CGI är dator animerat med en speciell teknik. T ex Final Fantasy filmen, introt i MGS2 (Samt de flesta andra spel) osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 CGI är dator animerat med en speciell teknik. T ex Final Fantasy filmen, introt i MGS2 (Samt de flesta andra spel) osv. Hideo Kojima använder aldrig CGI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Om du menar MGS: Portable Ops, så nej. Spelet har ju redan släppts i USA där de talar engelska. Dock ska det väl bli franska, tyska, spanska etc. innan det kommer hit Jaha, men orka. Dom kan ge mig den engelska så är jag nöjd!! CGI är dator animerat med en speciell teknik. T ex Final Fantasy filmen, introt i MGS2 (Samt de flesta andra spel) osv. Hideo Kojima använder aldrig CGI. Okeeey?? Finns det en film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Hideo använder alltid spelmotorn och renderar filmerna i real-time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Njo, jag vet att det sägs det. Iallafall, det var spelbutiken som skrev att "Experience" filmen var CGI men jag har kollat nu och det var fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jaha, men orka. Dom kan ge mig den engelska så är jag nöjd!! PSP är ju regionsfri så du ska väl kunna importera spelet från USA om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 PSP är ju regionsfri så du ska väl kunna importera spelet från USA om du vill. Låter som en ganska bra idé, får se hur jag gör! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 IGN har satt tänderna i spelet och dom gillar det It's been a long time coming, but this is what Metal Gear Solid fans, and indeed PSP fans have been waiting for: a title that demonstrates what the technology of the PSP can actually do, with a solid action title to boot. The GPS and WiFi scanning feature is excellently implemented, the online and single player modes are deep, and there are plenty of things to do by tracking down and recruiting new soldiers from various places. This is one of the games to add to your collection if you have the PSP. 8.0 Presentation Portable Ops manages to meld the flavor of Snake Eater with the strategic elements of Acid to make a completely new title. 8.5 Graphics The Subsistence Engine transitions over to the PSP extremely well. Slowdown, texture tears and camera issues hamper it though. 9.0 Sound Excellent voice acting is paired with a great soundtrack to make an excellent aural experience. 9.0 Gameplay Recruiting soldiers is amazingly deep, and you can literally spend hours on end building your forces and taking on sub-missions. 9.0 Lasting Appeal Ad Hoc, Infrastructure and Cyber Survival, along with recruiting, will easily keep this UMD in PSPs for a long time. 9.0 OVERALL Outstanding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag längtar tills jag kan stoppa ner den dära UMD skivan i PSPet och spela!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Har en fråga vem som spelar Snake i ettan och Två:an. Jag sökte på Google på Kurt Russel hittade en bild på han och såg att han spelade Snake stämmer det kolla här Kurt Russel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Lol, vad menar du? Snake är en fiktiv karaktär. I ettan och tvåan och framåt ritades han av Yoji Shinkawa. Engelsk röstskådis är David Hayter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Lol, vad menar du? Snake är en fiktiv karaktär. I ettan och tvåan och framåt ritades han av Yoji Shinkawa. Engelsk röstskådis är David Hayter. Konstigt sökte på Kurt Russel hittade en bild om han på MGS aja tack iaf svaret på min fråga Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 I den filmen heter han Plisken, något likt Pliskin som Solid Snake utgav sig för att heta i MGS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 I de två spelen innan MGS liknade han Michael Biehn och Mel Gibson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 I den filmen heter han Plisken, något likt Pliskin som Solid Snake utgav sig för att heta i MGS2 Ja, i Escape from LA och NY så heter karaktären Snake Pliskin vilket Konami skämtat lite om när Snake säger att han heter Pliskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts