Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Har en 9:o mintuer lång låt som heter Metal Gear Solid 2 - Tanker long med alla de bästa låtarna från tanker episode Wow! var fick du tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Vill ni veta mer om Snake Eater? Kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 WoW.. .. Jag har också tanker... låten.. så skön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag vill också ha låten! Var fixar man den?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag vill också ha låten! Var fixar man den?! Euhm.. det kan vi inte prata om... (Inget svar från Konami :'( dom hatar mig..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Euhm.. det kan vi inte prata om... (Inget svar från Konami :'( dom hatar mig..) Ok... PM:a mig, maila Konami igen... dom svarade ju mig maila till: support@konami.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Ok... PM:a mig, maila Konami igen... dom svarade ju mig maila till: support@konami.com Jag mailade dit.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag mailade dit.. :'( Fortsätt maila tills dom svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 laddade hem den från Imesh (vet att jag inte ska prata om sånt här men ändå), och det är inget olagligt med det , jag äger ju spelet om man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 laddade hem den från Imesh (vet att jag inte ska prata om sånt här men ändå), och det är inget olagligt med det , jag äger ju spelet om man säger så Ja... jag äger alla spel.. då har jag rätt till att la**a ner låtarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Så... nu är jag klar med min TTS film, men var laddar jag upp den? pixas funkar väl bara bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 HUr dör Vamp i spelet alltså jag menar när han dör lever inte mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 HUr dör Vamp i spelet alltså jag menar när han dör lever inte mer? Håll i dig: Han dör aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 HUr dör Vamp i spelet alltså jag menar när han dör lever inte mer? Hmmm... man ska "döda" han två gånger i spelet, men i slutet när Snake och Raiden snackar, ska man tydligen se Vamp vid en gul bil... inte för att jag har sett det, men många i andra forum säger det Vi får se, om han är med i nåt nytt MGS spel förståss Jag hoppas mer att Liquid och Meryl kommer tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Hmmm... man ska "döda" han två gånger i spelet, men i slutet när Snake och Raiden snackar, ska man tydligen se Vamp vid en gul bil... inte för att jag har sett det, men många i andra forum säger det Vi får se, om han är med i nåt nytt MGS spel förståss Jag hoppas mer att Liquid och Meryl kommer tillbaka I en Taxi eller? dom brukar vara gula... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 I en Taxi eller? dom brukar vara gula... Ingen aning i sånna fall vid en taxi, han skulle nog inte synas on han var i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 (redigerad) Här kommer min film, observera... den är i ruskigt dåligt kvalité var tvungen så den skulle bli liten Kolla nu Ljudet är också lite dumt, moviemaker är inte så jättebra Edit: Testade ladda upp den lite bättre... och det funkade Här är den Redigerad 5 juni, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 har du gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 har du gjort den? Vad är det för film? ( Kan inte se den ) så ni får förklara .. annars då? inga nyheter om MGS:SE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 har du gjort den? Vad är det för film? ( Kan inte se den ) så ni får förklara .. annars då? inga nyheter om MGS:SE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts