RadiuZ Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Wtf. Köpte MSG3 i Kina men .. allt är på japanska förutom menyn :S Språket, subtitles - allt. Fattar inte ett dyft. Läppsynken blir iaf bättre=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nya screens från Guns of the Patriots! Lite kass kvalite dock Revolver Ocelot! Damn vad het han ser ut! Men vad är det för glasögon han fått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Kollade nya trailern nyss och fan va ja längtar Kan det inte bli 2007 imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nya screens från Guns of the Patriots! Lite kass kvalite dock Revolver Ocelot! Damn vad het han ser ut! Men vad är det för glasögon han fått? När jag såg den bilden trodde jag att det var från en film.. Alltså med riktiga människor etc. JÄVLAR VAD HETT! Som kling sa, 2007 NU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 MEEEEEEERYL LOVE LOVE LOOOOVE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Finns en 15 minuter lång trailer ute nu: http://www.konami.jp/kojima_pro/e3_2006/ Kan inte själv få tag i den eftersom alla försöker ladda ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Är du säker på att den är 15 minuter och att det inte är den 5 minuter långa E3 trailern som jag laddade ner igårkväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Är du säker på att den är 15 minuter och att det inte är den 5 minuter långa E3 trailern som jag laddade ner igårkväll? Tror det Redigerad 10 maj, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Cool. Jag har försökt ladda ner den men det står alltid att det inte går att köra den. Edit: Har hittat den på annat ställe och laddar ner den som Torrent istället. Redigerad 10 maj, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Hahahha ocelot.. han borde fan vara död vid det här laget. EDIT: ZOMG 3K GET!!! Redigerad 10 maj, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Finns även här: http://rapidshare.de/files/20113164/MGS4_E3_2006.wmv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Hahahha ocelot.. han borde fan vara död vid det här laget. Han är typ 90 eller så. Men hans gener är blandade med en viss Snake vilket antagligen har gjort att hans kropp håller bättre och åldras långsammare. Nån mer som tror att Snake kommer att dö i det här spelet? Jag vet att Hideo Kojima har sagt att detta inte blir sista spelet med Snake och att det är början på men ny triologi (De har redan anonserat om MGS5 och MGS6) samt att Snake inte kommer at dö, men det känns logiskt att det sista spelet som han gör i serien han skapade skulle handla om Snakes död. Min tanke är, tänk om sedan de andra MGS spelen kommer handla om åren som leder upp till MGS4 och hur allt utvecklade sig som det har. Raiden... vad har hänt honom? Han är en cyborg. Han är detta spelets Ninja. Och han snackar om att Snake har beskyddat honom. Jag är en av de få som inte hatar honom så jag är väldigt intreserad av vad som hänt och glad att se honom igen. Edit: Har set den nu och... WOW! Raiden Rocks!!! Och Snake, hans kropp rutnar och han har bara 6 månader kvar att leva. (Fox die?) Liquid försöker skapa ett nytt Outer Heaven och övan på allt det så är The Patriots inblandade i det hela. Och Meryl jobbar för dem??? De nya Metal Gears, organiska ben (Väldigt flexibla verkar de vara) och en metalisk överkropp med en R2D2 som styr dem. Och Snake tänker ta sitt liv för att hindra att hans gener sprids. Alla verkar så deppiga. Lite jobbigt att se att alla vist deppar och gråter helatiden. Tror Hideo Kojima försöker säga oss nåt om hur trött han är på att göra MGS spel. Redigerad 10 maj, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Också sett trailern nu. Han säger att allt kontrolleras nu för tiden, så han kan ju fejka sin död för att lura The Patriots och Outer Heaven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Fast fejka sin död genom att sätta en pistol i munnen, bli tillsagd av Naomi att han bara har 6 månader kvar och låta sitt ansikte ruttna? Jag tvivlar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 2007 bästa spelåret genom tiderna? Fan vad jag ska pg:a alla metal gear solid spel månaderna innan MGS4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 2007 bästa spelåret genom tiderna? Fan vad jag ska pg:a alla metal gear solid spel månaderna innan MGS4 Vad ska du?!??!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Hmm, tror det var nåt snuskigt han skulle göra med spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Hmm, tror det var nåt snuskigt han skulle göra med spelen. Okeeej.. Vill inte veta mera Jag har aldrig spelat Metal Gear Solid.. Men kanske kommer att prova när MGS4 kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Pg:a=Powergame:a Ska alltså spela MGS jääääävligt mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Hoppas dom förbättrar kontrollen till nästa mgs. I nuläget strular den ibland vilket den inte får göra. Finns det ingen 15minuters trailer i högre kvalite? Jag använder inte torrent så kan nån länka till någon annan sida ? Redigerad 11 maj, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts