Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En bonusDVD kommer att följa med om man förhandsbokar den amerikanska versionen av Subsistence! (w00t)(w00t)

Me ska beställa! :wub::D

Läs mer om det:

http://www.gamespot.com/ps2/adventure/mgs3...ew_6142974.html

Glöm inte att man måste beställa från utvalda spelkedjor i Amerika för att få den...

Info på svenska: http://www.gamingeye.com/konsol/playstatio...et.eye?id=59318

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glöm inte att man måste beställa från utvalda spelkedjor i Amerika för att få den...

Info på svenska: http://www.gamingeye.com/konsol/playstatio...et.eye?id=59318

Exakt :wub:

Men jag har känslan av att det blir svårt att få tag i DVDn här i Sverige eftersom den är exklusiv till USA och endast går att få tag på genom att förhansboka.

Jag tror inte att det finns någon internetbutik som skickar USA-förhandsbokningprylar till olika länder, tror nästan att jag endast skulle få vanliga spelet (w00t)

Men jag vet inte hur det där fungerar, är det någon som vet ifall man brukar få bonusprylar skickade till sig ifall de är exklusiva till ett annat land?

Jag ska ringa Konami of Europe's kontor i Stockholm imorgon. Hoppas det går att få tag på genom dem. Men det är nog inte så troligt, men det är iaf värt ett försök :D

Kan också springa förbi nån EBgamesaffär och fråga ifall de kan köpa in åt mig. (EBgames finns ju i USA också). Är inte heller så troligt att de gör sånt, men ändå... :P

RadiuZ, Subsistence är för alla fans värt att köpa även om man inte kan spela onlinedelen. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Om du menar Olga som du möter på övre däck så ska du sen ner till lastrummen. Gå bara ner för alla trappor så kommer du till slut ner dit.

Nästan första gången jag hört någon säga "Den där tjejen/gubben" om en person i ett MGS-spel. Karaktärerna är ju så fantastisk välgjorda att man lägger deras namn och historier på minnet. En av de många anledningar till att MGS är världens bästa spelserie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha! Jävligt skön :P

- "FOR CHRIST SAKE, I know how to climb a ladder! JESUS, OW MY EAR!"

"Sai, bro."

*fwoosh*.

"Oh thanks Jesus".

"It's cool"

Yeah, the laughs never stop!

Om ni gillar den där, kolla in Metal Gear Fiesta i samma kategori!

Colonel är helt tossig! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Det var nog egentligen bara en tidsfråga. Men det finns bara en person som kan spela Snake, Kurt Russel. Snälla nån, det är ju hans karaktär Snake från Escape from New York som Hideo Kojima tog inspiration ifrån.

Se bara på karln! Han är ju perfekt för rollen!

504escape2_693602_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

90 sekunders-ljudklipp från den kommande E3-trailern på MGS4!

http://www.blog.konami.jp/gs/hideoblog_e/2006/05/001622.html

Also, here is the English script of the following ninety-second clip:

Snake: War has changed.

Snake: Our time has ended.

Snake: Our war is over.

Campbell: Since the Manhattan incident, restrictions on military intervention in foreign countries have eased, fueling demand for mercenaries.

Campbell: Today, the world's wars depend largely on PMCs, private military companies whose business includes supplying these mercenaries.

Campbell: PMCs have become a serious threat to the world.

Snake: The U.S. has exported too much of its military power. Now she's paying the price.

Campbell: In total, they've got enough manpower to rival the U.S. military.

Campbell: Based on our investigation, the five largest PMCs are run by a dummy corporation, which acts as a single mother company.

Snake: And the mother company...?

Campbell: Outer Heaven.

Snake: The one world in which soldiers will always have a place....

Let the hype begin... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...