Moongoose Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 När släpps spelet På det datum jag är som lyckligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag hämtade ut den japanska versionen av Metal Gear Solid 3: Subsistence idag! Det är den första sändningen som innehåller tre skivor... däremot kan jag inte spela det än, men ska försöka fixa det i dagarna Kan knappt vänta tills dess! Jag lägger in ett foto som ni kan dregla över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Fan jag vet inte om jag ska skaffa Subsistence. Jag har inte så att jag kan köra online men jag vill verkligen ha den långfilmen som kommer med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vad är det för någon långfilm? Animerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Ja men ingen direkt långfilm, jag kanske sa det lite fel. Det är spelets alla mellansekvenser samlade på en speciell skiva där dom lagt in nya mellansekvenser som visas då du egentligen skulle ha spelat om du förstår. Så du ska kunna "se" hela MGS3 utan att behöva spela. Redigerad 6 januari, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ja men ingen direkt långfilm, jag kanske sa det lite fel. Det är spelets alla mellansekvenser samlade på en speciell skiva där dom lagt in nya mellansekvenser som visas då du egentligen skulle ha spelat om du förstår. Så du ska kunna "se" hela MGS3 utan att behöva spela. Ok. Låter spännande. Kan man få tag på den någon annanstans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) En artikel och screenshots ifrån MGS3 Subsistence. http://www.gamereactor.se/texter/?id=6016&...40dff893af6fc0d Det verkar som man också kan vara tjej på slagfältet. Fast jag tycker tjejen på bilderna ser ut som en av brottar-tjejerna ifrån brottningspelet Rumble Roses(bara sett screens). Lite konstigt då att Hideo Kojima skulle lägga in en av brottar-tjejerna i sitt spel, eftersom jag trodde inte att Kojima var direkt bästis med producenten Akari Uchida(skaparen av Rumble Roses). Läste en gång att Uchida ville ha med Snake i en av sina videos, där Snake ska ha kollat igenom sitt snipersikte när en av spelets brudar klär av sig. Vilket tydligen gjorde Kojima upprörd. Redigerad 7 januari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag har för mig att de länge velat samarbeta och nu fick dom chansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag har för mig att de länge velat samarbeta och nu fick dom chansen http://www.gamereactor.se/texter/?id=3045 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 http://www.gamereactor.se/texter/?id=3045 Jaha, då var det någon annan japan Kojima gillade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jaha, då var det någon annan japan Kojima gillade. Du kanske tänker på Shigeru Myamoto, skaparen av Super Mario och The Legend of Zelda, som Kojima arbetade tillsammans med under utvecklingen av The Twin Snakes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det är hlet otroligt hur långe vi måste vänta tills vi får det. USA får det 3mars och vi kommer säkert få det någon gång under sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det är hlet otroligt hur långe vi måste vänta tills vi får det. USA får det 3mars och vi kommer säkert få det någon gång under sommaren Ja, Snake Eater fick vi ju långt efter USA. Vad var det, 5 månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Jag har sedan några dagar tillbaka köpt en japansk PS2 så jag kan spela Subsistence Har spelat några timmar sen dess och jag tänkte dela med mig av några av mina intryck.. Den nya kameravinkeln är verkligen schysst... man ser spelet på ett helt annat sett, dessutom ser grafiken snyggare ut också Jag har testat Metal Gear lite snabbt, en liten kul bonus, men inget jag kommer sitta med i timmar direkt Metal Gear 2: Solid Snake har jag inte prövat än. Secret Theater är kanon.. nästan alla finns ute på nätet att se, men de är i mycket bättre kvalitet Online har jag däremot inte kunnat testa... jag har ingen nätverksadapter till PS2:an (jag har en svensk men maskinen vill ju inte läsa installeringsskivan) Till sist, Existence... har sett hela och den var sådär, den var inte vad jag hade förväntat mig.. jag vill inte avslöja för mycket av den, men ha inte för höga förväntningar bara Förresten finns MGS4 trailern som visades på TGS 2005 på Existence. Edit: Stavfel Redigerad 11 januari, 2006 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Online har jag däremot inte kunnat testa... Jag kommer köpa subsistenc bara för online delen allt annat skiter jag nästan i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Fredrico, du din lyckliga jävel! Kan knappt vänta på att få spela online, synd bara att man ännu måste vänta åtmonstone till mars före det kommer ut i europa. Och så har jag inte fått min internet startet kit (eller vad den nu heter) av playstation än... edit: btw, det där omslaget till det egentliga spelet är typ det snyggaste jag någonsin sett... Redigerad 11 januari, 2006 av Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Fredrico, du din lyckliga jävel! Kan knappt vänta på att få spela online, synd bara att man ännu måste vänta åtmonstone till mars före det kommer ut i europa. Och så har jag inte fått min internet startet kit (eller vad den nu heter) av playstation än... edit: btw, det där omslaget till det egentliga spelet är typ det snyggaste jag någonsin sett... Hehe, ja, jag är en ganska lycklig jävel... Fast det var dyrt, spelet gick på ca 600 kr, + ca 100 kr i frakt, + 200 i tullavgift, + 600 för en begagnad japansk Playstation 2 1500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hehe, ja, jag är en ganska lycklig jävel... Fast det var dyrt, spelet gick på ca 600 kr, + ca 100 kr i frakt, + 200 i tullavgift, + 600 för en begagnad japansk Playstation 2 1500 kr Nåjo, det var ju ganska dyrt Själv skulle jag inte betala så mycket, men om man är (så true) fan som du, så var det säkert värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har sedan några dagar tillbaka köpt en japansk PS2 så jag kan spela Subsistence Har spelat några timmar sen dess och jag tänkte dela med mig av några av mina intryck.. Den nya kameravinkeln är verkligen schysst... man ser spelet på ett helt annat sett, dessutom ser grafiken snyggare ut också Jag har testat Metal Gear lite snabbt, en liten kul bonus, men inget jag kommer sitta med i timmar direkt Metal Gear 2: Solid Snake har jag inte prövat än. Secret Theater är kanon.. nästan alla finns ute på nätet att se, men de är i mycket bättre kvalitet Online har jag däremot inte kunnat testa... jag har ingen nätverksadapter till PS2:an (jag har en svensk men maskinen vill ju inte läsa installeringsskivan) Till sist, Existence... har sett hela och den var sådär, den var inte vad jag hade förväntat mig.. jag vill inte avslöja för mycket av den, men ha inte för höga förväntningar bara Förresten finns MGS4 trailern som visades på TGS 2005 på Existence. Edit: Stavfel Giev dvdrip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Giev dvdrip Jag utgår från att du menar att jag ska rippa Existence... Men Existence är inte en vanlig film-DVD, utan är en PS2-DVD som jag måste spela av i så fall, jag har ett TV-kort som följde med PCn som jag kan göra det med, men det orkar jag inte Filmen är typ 3,5 timme och måste spelas in i realtid i så fall, dessutom blir filmfilen ganska stor och jobbig att skicka. För övrigt är den enbart på japanska... det finns inte ens engelsk text Det är inte värt besväret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts