Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom Blues inte verkar bekräfta att jag har rätt, måste jag tydligen dubbelposta och ställa en ny fråga... ^_^

Vad står S3 för? (kunde inte komma på nåt bättre ;) )

Förresten, vet ni när och hur man får fram en codec-konversation mellan Otacon och Raiden i MGS2 som är typ så här?:

Otacon: Haha, you know, you're a pretty interesting guy, just like Snake said

Raiden: What did he say?

Otacon: That you're a weak, simple-minded, stubborn fool.

Raiden: A weak, simple-minded...

Otacon: Don't worry, he didn't mean anything bad by it

osv.

jag har hört ett ljudklipp med detta på nätet men jag tror inte att jag hört det i spelet nån gång, vet ni när och hur man får fram den? Detta var inte frågesportsfrågan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snabb frråga:Tyckte ni det var kul att spela som mes-Raiden i mgs2?  Själv tycker jag det var jävligt kul att inte spela med Snake men Snake e endå kung.

Gamereactor tyckte det sög att spela som raiden.

Jag hade iaf ingenting emot att spela som Raiden alls, men det kan bero på att jag var helt ny i MGS-serien då och knappt visste vem Snake var först :P Hade jag kört ettan på sin tid skulle antagligen min syn på Raiden ha ändrats. Raiden är inte dålig på något sätt, Snake är bara lite bättre, tycker jag iaf ;)

På DVDn som följde med MGS2 när det kom sa ju Kojima också att Raiden var den spelbara karaktären för att ge djup ett nytt perspektiv på Snake... jag tror faktiskt att spelet skulle bli lite tråkigare utan Raiden ^_^

Sen att Gamereactor tycker att det sög att spela som Raiden tycker jag verkar som en rejäl överdrift från deras sida, så illa kan det väl knappast ha varit? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade iaf ingenting emot att spela som Raiden alls, men det kan bero på att jag var helt ny i MGS-serien då och knappt visste vem Snake var först :P Hade jag kört ettan på sin tid skulle antagligen min syn på Raiden ha ändrats. Raiden är inte dålig på något sätt, Snake är bara lite bättre, tycker jag iaf ;)

På DVDn som följde med MGS2 när det kom sa ju Kojima också att Raiden var den spelbara karaktären för att ge djup ett nytt perspektiv på Snake... jag tror faktiskt att spelet skulle bli lite tråkigare utan Raiden ^_^

Sen att Gamereactor tycker att det sög att spela som Raiden tycker jag verkar som en rejäl överdrift från deras sida, så illa kan det väl knappast ha varit? ;)

Enligt GR (GameReactor) så var mgs2 extremt hypat vid releasen.

men enligt dem så blev de jävligt besvikna när de fick spela med den "mesiga Raiden" i stället för snake.

Mgs2 skulle inte ha varigt kul utan raiden. Man får faktiskt ett helt nytt perspektiv på snake.

och själv tycker jag det var kul med lite omväxlig.

Mgs4: kommer man få spela med gamla gråa snake då eller? Raiden ska ju då också ha någon delaktighet i spelet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Herrej*vlar! Nu har en 720p verison av MGS4 trailern som visades under TGS 05 kommit ut på nätet. Upplösningen är alltså 1280x720! :huh: Jag har inte fått ner hela än, men jag tänkte att ni också ska få ta del av den så fort som möjligt :lol:

http://www.gamesmediamirror.com/leech_1894_se.html

Man behöver en bittorrent-klient för att kunna ladda ner, och filen är 361 mb och direct feed (alltså inte inspelat med videokamera från en skärm eller nåt).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herrej*vlar! Nu har en 720p verison av MGS4 trailern som visades under TGS 05 kommit ut på nätet. Upplösningen är alltså 1280x720! :huh: Jag har inte fått ner hela än, men jag tänkte att ni också ska få ta del av den så fort som möjligt :P

http://www.gamesmediamirror.com/leech_1894_se.html

Man behöver en bittorrent-klient för att kunna ladda ner, och filen är 361 mb och direct feed (alltså inte inspelat med videokamera från en skärm eller nåt).

Oh yeah :lol: går i 530kb/s ;)

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...