Blues Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Stämmer bra det. Woohoo! Ska jag ställa en fråga nu eller? Ok, en lätt fråga: Vad står Otacon för? (Kom inte på nåt bättre :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Woohoo! Ska jag ställa en fråga nu eller? Ok, en lätt fråga: Vad står Otacon för? (Kom inte på nåt bättre :"> ) Otacon står för Otaku Convention. Redigerad 15 oktober, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Eftersom Blues inte verkar bekräfta att jag har rätt, måste jag tydligen dubbelposta och ställa en ny fråga... Vad står S3 för? (kunde inte komma på nåt bättre ) Förresten, vet ni när och hur man får fram en codec-konversation mellan Otacon och Raiden i MGS2 som är typ så här?: Otacon: Haha, you know, you're a pretty interesting guy, just like Snake said Raiden: What did he say? Otacon: That you're a weak, simple-minded, stubborn fool. Raiden: A weak, simple-minded... Otacon: Don't worry, he didn't mean anything bad by it osv. jag har hört ett ljudklipp med detta på nätet men jag tror inte att jag hört det i spelet nån gång, vet ni när och hur man får fram den? Detta var inte frågesportsfrågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Snabb frråga:Tyckte ni det var kul att spela som mes-Raiden i mgs2? Själv tycker jag det var jävligt kul att inte spela med Snake men Snake e endå kung. Gamereactor tyckte det sög att spela som raiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Snabb frråga:Tyckte ni det var kul att spela som mes-Raiden i mgs2? Själv tycker jag det var jävligt kul att inte spela med Snake men Snake e endå kung. Gamereactor tyckte det sög att spela som raiden. Jag hade iaf ingenting emot att spela som Raiden alls, men det kan bero på att jag var helt ny i MGS-serien då och knappt visste vem Snake var först Hade jag kört ettan på sin tid skulle antagligen min syn på Raiden ha ändrats. Raiden är inte dålig på något sätt, Snake är bara lite bättre, tycker jag iaf På DVDn som följde med MGS2 när det kom sa ju Kojima också att Raiden var den spelbara karaktären för att ge djup ett nytt perspektiv på Snake... jag tror faktiskt att spelet skulle bli lite tråkigare utan Raiden Sen att Gamereactor tycker att det sög att spela som Raiden tycker jag verkar som en rejäl överdrift från deras sida, så illa kan det väl knappast ha varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag hade iaf ingenting emot att spela som Raiden alls, men det kan bero på att jag var helt ny i MGS-serien då och knappt visste vem Snake var först Hade jag kört ettan på sin tid skulle antagligen min syn på Raiden ha ändrats. Raiden är inte dålig på något sätt, Snake är bara lite bättre, tycker jag iaf På DVDn som följde med MGS2 när det kom sa ju Kojima också att Raiden var den spelbara karaktären för att ge djup ett nytt perspektiv på Snake... jag tror faktiskt att spelet skulle bli lite tråkigare utan Raiden Sen att Gamereactor tycker att det sög att spela som Raiden tycker jag verkar som en rejäl överdrift från deras sida, så illa kan det väl knappast ha varit? Enligt GR (GameReactor) så var mgs2 extremt hypat vid releasen. men enligt dem så blev de jävligt besvikna när de fick spela med den "mesiga Raiden" i stället för snake. Mgs2 skulle inte ha varigt kul utan raiden. Man får faktiskt ett helt nytt perspektiv på snake. och själv tycker jag det var kul med lite omväxlig. Mgs4: kommer man få spela med gamla gråa snake då eller? Raiden ska ju då också ha någon delaktighet i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Raiden var helt okej, och ser fram emot att han återvänder i fyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Eftersom Blues inte verkar bekräfta att jag har rätt, måste jag tydligen dubbelposta och ställa en ny fråga... Vad står S3 för? (kunde inte komma på nåt bättre ) Solid Snake Simulation, men sen har jag hört att det ska stå för något helt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Solid Snake Simulation, men sen har jag hört att det ska stå för något helt annat. Solid Snake Simulation är fel, det står för någonting annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Solid Snake Simulation är fel, det står för någonting annat Selection for Societal Sanity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Selection for Societal Sanity? Jepp(tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Selection for Societal Sanity? Ja! Det är rätt Varsågod att ställa en ny fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Eh, är inte lekar förbjudna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Eh, är inte lekar förbjudna? Mjo, det är det faktiskt, vi borde nog lägga ner detta... trist om tråden blir låst Om nån kan så kan ni väl svara på min riktiga fråga lite längre upp ang. en codec-konveration mellan Otacon och Raiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hideos omtalade blog finns nu på engelska. So check it out, m'kay? Blog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hideos omtalade blog finns nu på engelska. So check it out, m'kay? Blog Sure will Mr.Radiuz m'kay. Hmm, har varit dåligt med MGS nyheter nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Herrej*vlar! Nu har en 720p verison av MGS4 trailern som visades under TGS 05 kommit ut på nätet. Upplösningen är alltså 1280x720! Jag har inte fått ner hela än, men jag tänkte att ni också ska få ta del av den så fort som möjligt http://www.gamesmediamirror.com/leech_1894_se.html Man behöver en bittorrent-klient för att kunna ladda ner, och filen är 361 mb och direct feed (alltså inte inspelat med videokamera från en skärm eller nåt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Herrej*vlar! Nu har en 720p verison av MGS4 trailern som visades under TGS 05 kommit ut på nätet. Upplösningen är alltså 1280x720! Jag har inte fått ner hela än, men jag tänkte att ni också ska få ta del av den så fort som möjligt http://www.gamesmediamirror.com/leech_1894_se.html Man behöver en bittorrent-klient för att kunna ladda ner, och filen är 361 mb och direct feed (alltså inte inspelat med videokamera från en skärm eller nåt). Oh yeah går i 530kb/s Redigerad 31 oktober, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Oh yeah går i 530kb/s För mig gick den i 650 kb/s tills typ 50% sen saktade den ner till 150 kb/s... 80% klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) För mig gick den i 650 kb/s tills typ 50% sen saktade den ner till 150 kb/s... 80% klart! Hehe går i 650 nu för mig oxå är på 45% Fett skönt Nu går det i 700 67% Redigerad 31 oktober, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts