RadiuZ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Lätt som en vändstekt plätt. King. Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Självklart Fint. Då tar jag en lätt. Vem fattas? The Pain, The Fear, The Sorrow, The Fury, The End, ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Fint. Då tar jag en lätt. Vem fattas? The Pain, The Fear, The Sorrow, The Fury, The End, ... The Boss? Här kommer en fråga. Vad kallades The Boss innan hon slogs mot The Sorrow? Redigerad 9 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 The Boss? Här kommer en fråga. Vad kallades The Boss innan hon slogs mot The Sorrow? Om du tänker på The Joy, så var det svaret på min fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Om du tänker på The Joy, så var det svaret på min fråga That is correct! hade jag rätt på din fråga? :'( Redigerad 9 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 That is correct! hade jag rätt på din fråga? :'( Ja..OM och bara OM du kan svara på den här frågan: Vem är barnet till The Boss och The Sorrow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ja..OM och bara OM du kan svara på den här frågan: Vem är barnet till The Boss och The Sorrow? Ska jag svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ska jag svara? Ja för tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ja för tusan! Ok! Ocelot tror(vet) jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ok! Ocelot tror(vet) jag. Sådärja. Det var väl inte särskilt svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Easy, easy. Hur kan Liquid vakna upp i Ocelot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 W00t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Easy, easy. Hur kan Liquid vakna upp i Ocelot? Han har Liquids arm ditopererad efter att Gray Fox högg av den i Shadow Moses. Sen när Ocelot är son till The Sorrow som kan tala med de döda med hjälp av sina psykiska krafter så finns väl den psykiska kraften medfödd i Ocelot så Liquid kan dyka upp lie då & då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 W00t? Tänkte just föreslå samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Han har Liquids arm ditopererad efter att Gray Fox högg av den i Shadow Moses. Sen när Ocelot är son till The Sorrow som kan tala med de döda med hjälp av sina psykiska krafter så finns väl den psykiska kraften medfödd i Ocelot så Liquid kan dyka upp lie då & då. Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Han har Liquids arm ditopererad efter att Gray Fox högg av den i Shadow Moses. Sen när Ocelot är son till The Sorrow som kan tala med de döda med hjälp av sina psykiska krafter så finns väl den psykiska kraften medfödd i Ocelot så Liquid kan dyka upp lie då & då. Han dyker väl bara upp när Solid Snake är i närheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Han dyker väl bara upp när Solid Snake är i närheten? Ja, det är väl Snakes närhet som får Liquid att vilja hoppa fram ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 GAAAHH! MGS topicen på andra sidan?! Får tvinga mig själv till att dubbelposta, och ställa en till fråga kan jag väl också göra. Vad är Gray Fox:s riktiga namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) GAAAHH! MGS topicen på andra sidan?! Får tvinga mig själv till att dubbelposta, och ställa en till fråga kan jag väl också göra. Vad är Gray Fox:s riktiga namn? Frank Jaeger. Redigerad 15 oktober, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Frank Jaeger. Stämmer bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts