vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Varför har ni inte skrivit nu när jag har varit borta?! ( ) Aja... ska ta och leta nyheter Mademan, har Konami svarat? har inte kommit på nåt att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 OK... Har inte heller nått att säga Och var har Mademan tagit vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Nu har jag kommit på nått I början av Plant, när man träffar Pliskin och har fått sin Socom... proppa Pliskin full med kulor och ring han (141.80)då ropar han: "Raiden! I'm on your side!!" Men I slutet, när ninjan kommer fram, får man höra denna konversation: Raiden: The ninja, what the...?! Snake what's this all about? Snake: Bedtime, Raiden! Raiden: You're changing sides now!? Snake: Change sides? I don't recall saying I was on yours! Raiden: Damn it! Lägg märke till: "Raiden! I'm on your side!!" och "Change sides? I don't recall saying I was on yours!" Snake gör bort sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Konami har väl lömt den dialogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Konami har väl lömt den dialogen Antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 OK... Har inte heller nått att säga Och var har Mademan tagit vägen? e inte mademan här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 har inte sett honom på ett tag, kan kanske är bortrest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Han försvinner lite då och då han gjorde det förut också.... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) Nu har jag kommit på nåt mer att diskutera, när/hur/varför började du gilla Metal Gear Solid? Själv var det min kompis som tipsade mig om MGS2 ca en månad efter realisen (är väldigt glad för det) han sa att det var ett bra spel, så jag köpte det... (hade faktiskt ingen aning om vad MGS var) Och det var fantastiskt fast första gången man kör spelet fattar man inget, men det kan bero på att jag aldrig kört MGS1 innan. :"> Jag trodde att t.ex. Ocelot och Liquid var samma person (med tanke på armen) :"> men efter att ha kört det några gånger till och ettan också börjar man fatta Ett fantastiskt spel helt enkelt Redigerad 2 juni, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Gillar det eftersom det är kul att smyga runt och för att musiken, storyn och allt annat är så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Öhmm.... Jag kan inte skriva så mycket nu ..är borta... kommer hem på torsdag... sorry guys :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Öhmm.... Jag kan inte skriva så mycket nu ..är borta... kommer hem på torsdag... sorry guys :'( var e du? antar att du inte svarar förrän du kommer hem, men var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) Hur ska jag göra? Köpa Gamecube med Twin Snakes eller PSX (inte PSone ) PSX är en ny PS2 med ny design, DVD-brännare, tv- och satellitmottagare, 120 GB hårddisk gör att du kan ladda ner och spela in filmer och musik, och Nätverksanslutning med Ethernet och USB möjliggör surfning på internet Coolt va?! länk Ska jag löpa GC eller PSX? men pappa var lite intresserad av PSX så han kanske köper den så kan jag köpa GC Redigerad 2 juni, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Eftersom den inte kommer lanseras förrän 2006 så får nu nog vänta lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Eftersom den inte kommer lanseras förrän 2006 så får nu nog vänta lite 2006?! nejnejnej lille pöjk "Sony siktar på Europapremiär våren 2004, men maskinen kan i värsta fall dröja till så sent som i mars 2005." Det är PS3 som kommer 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jag läste inte artikeln, såg bara 2006, så jag tänkte att den skule släppas då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Nu är jag tillbaks... nu kan vi börja MGS snacket igen.. (Har lyssnat PÅ Mgs Main theme nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Tycker ni att bossen Vamp är svår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Nu är jag tillbaks... nu kan vi börja MGS snacket igen.. (Har lyssnat PÅ Mgs Main theme nu ) Välkommen! Nu ska vi snacka MGS Esperanto: Inte speciellt... vadå, behöver du tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Har en 9:o mintuer lång låt som heter Metal Gear Solid 2 - Tanker long med alla de bästa låtarna från tanker episode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts