Jump to content

Metal Gear Solid

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har jag kommit på nått (w00t)

I början av Plant, när man träffar Pliskin och har fått sin Socom... proppa Pliskin full med kulor -_- och ring han (141.80)då ropar han: "Raiden! I'm on your side!!"

Men I slutet, när ninjan kommer fram, får man höra denna konversation:

Raiden: The ninja, what the...?! Snake what's this all about?

Snake: Bedtime, Raiden!

Raiden: You're changing sides now!?

Snake: Change sides? I don't recall saying I was on yours!

Raiden: Damn it!

Lägg märke till:

"Raiden! I'm on your side!!"

och

"Change sides? I don't recall saying I was on yours!"

Snake gör bort sig ;)B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<_< Nu har jag kommit på nåt mer att diskutera, när/hur/varför började du gilla Metal Gear Solid? :P

Själv var det min kompis som tipsade mig om MGS2 ca en månad efter realisen (är väldigt glad för det) :P han sa att det var ett bra spel, så jag köpte det... (hade faktiskt ingen aning om vad MGS var) Och det var fantastiskt ;)

fast första gången man kör spelet fattar man inget, men det kan bero på att jag aldrig kört MGS1 innan. :"> Jag trodde att t.ex. Ocelot och Liquid var samma person (med tanke på armen) :"> men efter att ha kört det några gånger till och ettan också börjar man fatta ;)

Ett fantastiskt spel helt enkelt :wub:^_^

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska jag göra? Köpa Gamecube med Twin Snakes eller PSX (inte PSone ;) ) PSX är en ny PS2 med ny design, DVD-brännare, tv- och satellitmottagare, 120 GB hårddisk gör att du kan ladda ner och spela in filmer och musik, och Nätverksanslutning med Ethernet och USB möjliggör surfning på internet

Coolt va?! ;)länk

Ska jag löpa GC eller PSX? :o men pappa var lite intresserad av PSX så han kanske köper den ;):D så kan jag köpa GC B);)

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor