skribb Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ska ni köpa Animatrix? det ska nog jag www.theanimatrix.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Såg reklamen på TV nyss(gjorde säkert du med). Vad är det för film? Är det från fiendernas håll nu ellker vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 det är nerföljaren (eller vad man nu ska säga) till matrix...asså det handlar om det som hände innan matrix, hur maskinerna skapades, hur Zion uppstod osv.. har sett första avsnittet (finns 9) ASBRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 det är nerföljaren (eller vad man nu ska säga) till matrix...asså det handlar om det som hände innan matrix, hur maskinerna skapades, hur Zion uppstod osv.. har sett första avsnittet (finns 9) ASBRA Ja, det måste jag se. .Tack för svaret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 det är nerföljaren (eller vad man nu ska säga) till matrix...asså det handlar om det som hände innan matrix, hur maskinerna skapades, hur Zion uppstod osv.. har sett första avsnittet (finns 9) ASBRA Man kan tanka hem 4 st avsnitt från nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 jag vet men jag har bara sett ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 ooooooo, kanske är något att kolla då då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 var det inte animerat åxå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Ja det är datagjorda gubbar. Precis som filen fast animerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 en del avsnitt är teckande också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts