Arman Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Vad tycker du man ska ha för dator om det ska vara "GTA3 Godkänt" jag ska köpa en dator, är den bra : AMD Athlon XP 1800+ Geforce 4 (tror nog det inte är Titanium) 256 MB DDR RAM INGEN MÄRKESDATOR (SJÄLVBYGGD) 1,7 Mhz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 det lär gå utmärkt!!! jag kör på en: p4 1400 geforce 2 utan hack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Haha! DU kan ju inte köra en data på 1,7 MHZ!!! HAHAHA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 nyaste siemensen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Haha! DU kan ju inte köra en data på 1,7 MHZ!!! HAHAHA!!! hehe!! Jag menar 1,7Ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts