Humbug Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) Det är frågan Jag bryr mig inte Redigerad 18 maj, 2003 av Humbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Finns redan en sådan fråga/Poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 vote: ja karatemorfar: och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Vet faktiskt inte vad jag ska rösta. Först hade jag bestämt mig för att rösta Ja, men sen ångrade jag mig och tänkte rösta Nej. Nu vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 vote: ja karatemorfar: och? Ööö förlåt, men du klagar alltid på folk som gör topicar som redan finns så varför skulle jag inte få göra det, Mr Perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ja,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 ändrar uppfattning hela tiden så, vet faktiskt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ööö förlåt, men du klagar alltid på folk som gör topicar som redan finns så varför skulle jag inte få göra det, Mr Perfekt icke... har jag nånsin klagat på en topic som redan finns? ok, kanske nån gång... men allvarligt talat... jag bryr mig inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Nej, nej och åter nej!!! Vill någon veta varför är det bara att leta upp en gammal tråd om ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 nej...vill inte ha skiten hit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 nej, vi vill inte ha EMU här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 nej...vill inte ha skiten hit... Där har du rätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 nej...vill inte ha skiten hit... så skall det låta !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 ooook... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 ooook... så låter väll inte en fisk ? eller du kanske är en konstig fisk ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Jag vill ha EMU, kul med lite nya sedlar och pengar Vad det har för ekonomiska konsekvenser och fördelar bryr jag mig inte om för det är ungefär som "lotto", dvs att det kan gå jättebra eller jättedåligt och det samma gäller om vi stannar kvar i "kronor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Jag håller med dig på den punkten, Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Jag vill också ha EMU... Bara för nyfikenhetens skull Men så är ju sedlarna och mynten också snyggare tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 ja... kul med lite omväxling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 JA! Allt blir mycket lättare så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts