STATUS Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Någon som vet om det finns fler "banor". Som tex i Gta3 där man åker över en bro för att komma till nästa typ. Är det samma på VC? Har kört nu en del sen jag fick det. Så alla ni som väntar på att få köpa det. Så kan jag säga. Det är FAN så mycket bättre än på PS2. Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ja okey det va inget jag hittade lite broar här och där. Så jaja. Någon som vet om man kan komma över dom utan att göra uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ja okey det va inget jag hittade lite broar här och där. Så jaja. Någon som vet om man kan komma över dom utan att göra uppdrag? ja skriv seaways å sen kan du köra i vattnet med BIL inte MC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Okey Tack så mycket Nicht 1337. Ska prova det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 fattar inte varför man heter 1337 = 1 + 3 + 3 + 7 = fjortiz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 fattar inte varför man heter 1337 = 1 + 3 + 3 + 7 = fjortiz.. Nope 1337 = leet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jo jag vet.. spelar du CS eller?? jag tror att du fått de där ifrån.. kanske lite offtopic nu men sånt får man stå ut med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts