Defcon Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Det här kanske låter sjukt men det e skit kul att köra race i BF om ni tycker det låter intrissant så kan ni få mer info om det Här!!! det går ett race idag den 18/5 kl 20:00 om ni vill va med så läs reglerna och anmäl er därefter sen när klockan närmar sig 20:00 så går ni in i Dummysports IRC kanal #BF-Dummysports där får ni lösenord och ip... men glöm inte att ladda ner modden den finns i deras filarkiv hoppas ni e med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Låter skit kuuuuuuuuuuuuuuuuuul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Låter skit kuuuuuuuuuuuuuuuuuul skynda dig om du ska va med vad heter du på BF? jag heter Defcon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Kommer tyvär ej denna gång . han inte. men kommer kanse nästa måste kolla upp luite o sånt. ja heter Gurgel. fast ba undra kan man va åskådare hela ti'n?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Det där värkar så jävla roligt!! Ska anmäla mig snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Tyvär för sent karatemorfar .. Men fattar ej deras Forum. kan ej bli medlem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Tyvär för sent karatemorfar .. Men fattar ej deras Forum. kan ej bli medlem! Jag vet att det är försent men jag anmäler mig imorn till nästa race... Längst upp finns det massa ikoner... FAQ, Sök, användarlista så står det registrera.... Där blir du medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) man anmäler sig inte i forumet och nästa race e kanske nästa vecka HÄR!!! anmäler man sig på första race:et blev jag in prejad i ett hus och sprängdes Redigerad 18 maj, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 hahah de va ju skyst du skulle hoppat ut direkt då o börjat laga bilen . Men sk ava åskådare nästa gång kanse! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 hahah de va ju skyst du skulle hoppat ut direkt då o börjat laga bilen . Men sk ava åskådare nästa gång kanse! . va du med iså fall vem va du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 ne ja va inte me . men ja mena näru blev prejad (men kanse inte gick) så skulleru hoppat ut istället föro försöka åka ifrån den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts