Absurd Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 var kan man hitta den ? jag lyckas bara få tag i AK:n och pistolar ! men inte en vacker shotgun ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 i forsta uppdraget finns det en gubbe som har det!! 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 det finns väll en (minst) gubbe i alla uppdrag som har det ! men nu är det i "free roaming" som jag söker det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 det finns väll en (minst) gubbe i alla uppdrag som har det ! men nu är det i "free roaming" som jag söker det ! tror inte man kan få tag på en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 tror inte man kan få tag på en... det skall gå !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) det skall gå !! kolla med gängnissarna... Redigerad 18 maj, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 kolla med gängnissarna... jag brukar kolla hållbarheten på deras bilar... men dom har bara AK och pistoler... vet du för övrigt var alla gäng håller till ? kan du markera det på en karta eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 jag brukar kolla hållbarheten på deras bilar... men dom har bara AK och pistoler... vet du för övrigt var alla gäng håller till ? kan du markera det på en karta eller så... det finns inga speciella områden tror jag...kolla hamnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts