dundersmet Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Hej jag behöver hjälp med ett uppdrag. Ni tycker säkert att det är skit lätt men Jag skulle behöva hjälp med uppdraget med motorcykelgänget när man ska få upp en chaos mätare hur ska man göra för att få upp den innan tiden går ut Jag har bara lyckas fått upp den till hälften. Snälla hjälp mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 ta nått starkt vapen, typ m60 eller minigun o skjut på allt du ser, sen när polishelikoptern kommer så skjut på den så går mätarn upp fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ok ska testa takc för hjälpem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 det är lättare så här : Ta ett vapen och skjut sönder en bil, när bilen har sprängts så skjut fortfarande på den då går mäteren upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 LoL stav fel i massor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 LoL stav fel i massor du ha skrivit fel i din signatut vice city finns i finland redan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts