Arman Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag hade tänkt att varje månad informera er om en eller flera filmer som kommer på TV. Ni kan också diskuttera de kommande filmerna. När den sista filmen i topicen har visats kommer en ny topic med nya filmer. ¤ = Värdelös! @ = Bra! @@ = Väl bra! @@@ = Mycket bra! Titel: Dante's Peak Genre: Action Kanal: TV3 Tid: 21.00 tisdag den 20 maj Sammanfattning: @@¤ - En bra film om naturkatastrofer där Pierce Brosnan spelar! http://www.film.warka.pl/images/arnold/terminator.jpg Titel: Terminator Genre: Action Kanal: SVT1 Tid: 21.00 fredag den 23 maj Sammanfattning: @@@ - En mycket känd film av en mycket känd regissör med en mycket känd skådespelare i huvudrollerna. OBS: Topicen kan uppdateras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag hade tänkt att varje månad informera er om en eller flera filmer som kommer på TV. Ni kan också diskuttera de kommande filmerna. När den sista filmen i topicen har visats kommer en ny topic med nya filmer. ¤ = Värdelös! @ = Bra! @@ = Väl bra! @@@ = Mycket bra! Titel: Dante's Peak Genre: Action Kanal: TV3 Tid: 21.00 tisdag den 20 maj Sammanfattning: @@¤ - En bra film om naturkatastrofer där Pierce Brosnan spelar! http://www.film.warka.pl/images/arnold/terminator.jpg Titel: Terminator Genre: Action Kanal: SVT1 Tid: 21.00 fredag den 23 maj Sammanfattning: @@@ - En mycket känd film av en mycket känd regissör med en mycket känd skådespelare i huvudrollerna. OBS: Topicen kan uppdateras! Lol en känd skådis i huvudrollerna inte visste jag att grymma arnold va schizo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 21.00 fredag den 23 maj nä du, då sitter jag nog å lirar vc tills k*ken blir blå... undrar varför ja sa det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Lol en känd skådis i huvudrollerna inte visste jag att grymma arnold va schizo va? vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 (redigerad) va? vad menar du? Du skrev att det var EN(Singular) mycket känd skådespelare i HUVUDROLLERNA(Plural) Redigerad 19 maj, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 (redigerad) Titel: Batman - återkomsten (Batman returns) Genre: Action Kanal: TV 5 Tid: 21:00, Torsdag den 22 maj Sammanfattning: @ - En ganska så spännande film! Redigerad 20 maj, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Du skrev att det var EN(Singular) mycket känd skådespelare i HUVUDROLLERNA(Plural) Men vafan kritisera inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Men vafan kritisera inte ... Exakt! Titel: Batman - återkomsten (Batman returns) Genre: Action Kanal: TV 5 Tid: 23:30, Torsdag den 22 maj Sammanfattning: @ - En ganska så spännande film! Den är ju sämst... en @ räcker ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts