Wild_hawk Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 tja jag freak och hoggert håller på att driva en PostalSajt, sidan fungerar inte så jätte bra, krångel med html och webb hotel, men jag kommer att göra om sidan till flash sennare så blir sidan bättre.. Men gå gärna med i vårt forum där... PostalSajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Cool sida jag kan hjälpa till med bilder om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Cool sida jag kan hjälpa till med bilder om du vill kanske det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 ehh, hur har ni gjort sidan egentligen? Ser väldigt konstigt ut (inte för att vara dum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 kanske det.. k....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 ehh, hur har ni gjort sidan egentligen? Ser väldigt konstigt ut (inte för att vara dum) i know, jag har gjort den i W0RD, och det blev inte så jätte bra, men jag kommer göra den i Flash senare, då blir den bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 lol! Postal Dude's "bitch" är hans mamma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 lol! Postal Dude's "bitch" är hans mamma.... jag har alltid trott att de va hans fru eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 icke sa nicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 lol! Postal Dude's "bitch" är hans mamma.... nopp på den officela postal sidan så står det att det är hans tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 va? han säger ju fan "yes mother" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 jag och freak diskuterade och vi kom fram till att vi inte bara kan ha en flash sida, så vi skulle behöva nån som skulle kunna göra sidan i html, å nån som är bra på att göra hemsidor? och skulle vilja gå med i The crew på PostalSajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 jag och freak diskuterade och vi kom fram till att vi inte bara kan ha en flash sida, så vi skulle behöva nån som skulle kunna göra sidan i html, å nån som är bra på att göra hemsidor? och skulle vilja gå med i The crew på PostalSajten. jag använder golive 6.0 när jag gör hemsidor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) va? han säger ju fan "yes mother" fan, dom har tagit bort infot om introt i spelet på Postal sidan, men han är typ ironisk där, när han säger yes mother... Edit: ägd... Redigerad 18 maj, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 ok sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 En till sak, M16 (maskingevär) Dödar inte snabbt, snarare skit sakta och poliserna har spade, batong och elpistol inte pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 poliserna har spade, batong och elpistol inte pistol det beror på hur våldsam du själv är... för mig har de shotgun... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) fan, dom har tagit bort infot om introt i spelet på Postal sidan, men han är typ ironisk där, när han säger yes mother... Edit: ägd... LOL asså Han säger ju - The only thing I wanna do to you is to f... -What? -Nothing. Go mammy Redigerad 18 maj, 2003 av Humbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 jag och freak diskuterade och vi kom fram till att vi inte bara kan ha en flash sida, så vi skulle behöva nån som skulle kunna göra sidan i html, å nån som är bra på att göra hemsidor? och skulle vilja gå med i The crew på PostalSajten. annars kan man göra så att flash-sidan laddar texter ifrån en/flera textfil(er). Hade så på en av mina gammla sidor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 annars kan man göra så att flash-sidan laddar texter ifrån en/flera textfil(er). Hade så på en av mina gammla sidor.... flash sidan vill jag göra till sidan, vi behöver nån som kan göra html sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts