SAAB Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 grymma bilder....lyxos finland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 En kod din lille fuskis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Ja har man pengar så kan man ju köpa det. Jag gjorde inte det och har inte sätt några problem me det. Inte för att jag skryter baför jag ladda ner det. Men jag har ingen lust att bettala massa pengar för ett spel som jag inte använder om 5år. Då är det inte värt pengarna. Ja, finns det något sånt spel? Men visst är det snyggt? Eller hur? (till alla som har det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Tar man med Print Scrn så blir det dåligare kvaliteé...jag har Geforce 4 440Mx 128Mb jaja...då förstår jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Ja har man pengar så kan man ju köpa det. Jag gjorde inte det och har inte sätt några problem me det. Inte för att jag skryter baför jag ladda ner det. Men jag har ingen lust att bettala massa pengar för ett spel som jag inte använder om 5år. Då är det inte värt pengarna. Ja, finns det något sånt spel? Men visst är det snyggt? Eller hur? (till alla som har det) Men håll käften!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Ja har man pengar så kan man ju köpa det. Jag gjorde inte det och har inte sätt några problem me det. Inte för att jag skryter baför jag ladda ner det. Men jag har ingen lust att bettala massa pengar för ett spel som jag inte använder om 5år. Då är det inte värt pengarna. Ja, finns det något sånt spel? Men visst är det snyggt? Eller hur? (till alla som har det) Du kan sälja de när du har klarat de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 grymma bilder....lyxos finland... ja du... det är väll det ända som är bra med finland att dom får Vice City innan oss... annars är det synd om finland... hör bara på språket ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 ja du... det är väll det ända som är bra med finland att dom får Vice City innan oss... annars är det synd om finland... hör bara på språket ! mm.. Men dom tycker väl inte vårt språk är så vackert heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Du kan sälja de när du har klarat de. men man slutar väl inte att köra för att man klarat de?, inte jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Skaffade det igår, och nu ska jag nog lira lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 mm.. Men dom tycker väl inte vårt språk är så vackert heller.. jo jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Tycker att VC e väldigt bra.... Det enda felet är att det är alldeles för kort, tar inte lång tid att klara ut... Förutom om man ska göra 100% ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Tycker att VC e väldigt bra.... Det enda felet är att det är alldeles för kort, tar inte lång tid att klara ut... Förutom om man ska göra 100% ^^ Har du det på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 jag har det på pc (bor i finland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Min polare har det på PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Intressant mycket intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 HHRRRMMM det finns faktist vissa här som e finska så kom inte och tro att ni kan snacka skit om oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Har inget imot finnar bara det att vem vill veta att hans kompis har vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 jag måste bara säga LOL ,när vi som bor i finland kan få GTA:VC PC redan 1 vecka före Sverige hej Visa City ,varifrån köpte du ditt spel , vilken butik?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 varifrån köpte du ditt spel , vilken butik?! Torneå (Tornio).... ANTTILA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts