Jocken Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) Varsågoda, en 100% save fil till er från mig ^^tryck på filarkivet och sedan på Vice City^^ Redigerad 18 maj, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Varsågoda, en 100% save fil till er från mig ^^tryck på filarkivet och sedan på Vice City^^ tack tack! men jag vill nog hellst klara VC själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RyZsen Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 på din sida om vc. vad är det buggiga i BILD3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Masten genom bron till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 pelarna skall inte vara solida när dom ligger ner. så det är ingen bugg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) Varsågoda, en 100% save fil till er från mig Good job.. Redigerad 18 maj, 2003 av Ronaldo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 när klarade du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 när klarade du det? stackare... nu har du slitit så... och så har han klarat 100% på en version som inte kommit ut en !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 , trodde dom flesta hade det...har haft det i en vecka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 joakimnestor: Läs readme:n som följer med Zip-filen Verkar inte vara du som har lirat igenom det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 joakimnestor: Läs readme:n som följer med Zip-filen Verkar inte vara du som har lirat igenom det hahaha !! lite fisk style där åxå ju ! mega lögn och allt ! (man är inte en fisk bara för att amnn ljuger... o mman ljuger är man en ful fisk ! du börjar vist bli en liten ful firre... Skribb är bara en fisk !) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 ok, inte min save fil, men jag har iaf vice city pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 ok, inte min save fil, men jag har iaf vice city pc du är ändå en ful fisk... (om jag skulle säja att jga har köpt Vice City i finland så får ni inte tro mig... är ju inte så mega försjust i finland... så jag har laddat ner det då... fast jag kommer inte göra det ändå...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 ok, inte min save fil, men jag har iaf vice city pc för fan komma och ljuga... nädu det gillar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 nehepp. ett typiskt exempel på en äkta dålig forumit. JAg kommer helt oskuyldigt och ger er en 100% save fil och tacken blir att man blir hånad för man inte har gjort det själv Därför ska jag niog dra mig ifrån detta forum....alla klagar på varandra HELA, HELA tiden...sjukt..tragiskt...rekommenderar då www.gtaforums.com , ett seriöst forum med trevliga och seriösa medlemar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 nehepp. ett typiskt exempel på en äkta dålig forumit. JAg kommer helt oskuyldigt och ger er en 100% save fil och tacken blir att man blir hånad för man inte har gjort det själv Därför ska jag niog dra mig ifrån detta forum....alla klagar på varandra HELA, HELA tiden...sjukt..tragiskt...rekommenderar då www.gtaforums.com , ett seriöst forum med trevliga och seriösa medlemar Varsågoda, en 100% save fil till er från mig klart man tror att du gjort den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Du får väl skylla dig själv om du ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Håller fan med skicka in en topic och så ljuger du, vad är det för stil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts