GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Hejsan! Jag ska göra en bana och hur ska man göra uppdrag till den? Jag har sett nåt program som man kan ladda ner, men länken funkade inte då, och jag tror det va på gtasajten.com! Men jag kan inte hitta den nu!! Vart finns det ett sånt program!! Snälla! Hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 till vilket gta?? 1 eller 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 *asg*! De glömde jag! Till 1:an!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 det bästa programmet att göra banor med (enligt mig) är junction 25 det ska finnas här på gta sajten...jag har själv laddat ner det härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Tackar! De visste jag redan! Men jag vill göra "uppdrag" till min bana! Om du lästa mitt inlägg rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Du behöver bara en vanlig text-editor, t.e.x anteckningar för att redigera mission.ini Här är en mycket bra mission.ini guide men den är på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 BuuHuu!!! Kan ingen översätta den? Ska kolla ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Jippi! Har redan lärt mig lite! Det står ju koderna! JIPPIE!!! Tackar! Nu ska göras bana! Men hur ska man få igång den? Ähh! Jag listar ut det! Som vanligt! Men vart står det om uppdrag? Inte så bra på engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Jag kan en del om mission.ini redan, en liten guide som jag skrivit själv kommer att finnas på min gta-sajt som snart är färdig. Har nån frågor om modding i gta1 så fråga mig, det är inte säkert att jag kan besvara frågan men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Va bra! Hoppas du snart blir klar! =) Snart borde Hultan också va klar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts