the-copy Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 *skak*o...ok.. bu..f--buff..y....ä..är..är.. b...br...br..a.a...bra kenan och kel är sämst, lite överdrivna mäniskor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Buffy! Finns ingen som fröken Gellar! Har bara sett 1:a och 3:e säsongen, men tycker att det roxxar! Buffy for prez... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Buffy! Finns ingen som fröken Gellar! Har bara sett 1:a och 3:e säsongen, men tycker att det roxxar! Buffy for prez... Har du TV4+? Säsong 4 rullar igång torsdagen den 4 September kl 21.00(P.S Säsong 4 är den bästa säsongen som jag sett! Har sett 1,2,3,4 och 7) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 har sett båda serierna och tycker att båda serierna är kassa, men jag tycker att funnylin kanske ska ända attityd, även om du bara skoja så var det inte skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) har sett båda serierna och tycker att båda serierna är kassa, men jag tycker att funnylin kanske ska ända attityd, även om du bara skoja så var det inte skoj Huh? Edit: Aha du menar "Och kom även ihåg att jag är moderator" Om nån annan skulle skriva så skulle jag lätt ta det som ett skämt så jag förstår inte riktigt vad du stör dig på? Kom på en sak...den här tråden handla ju om Förhäxad...kanske får starta en Buffy tråd då... Redigerad 16 augusti, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Huh? Edit: Aha du menar "Och kom även ihåg att jag är moderator" Om nån annan skulle skriva så skulle jag lätt ta det som ett skämt så jag förstår inte riktigt vad du stör dig på? Kom på en sak...den här tråden handla ju om Förhäxad...kanske får starta en Buffy tråd då... Kanske bara jag som bara är lite lättirreterad för tillfället när inget vill funka, kanske tog i sorry :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts