Space Hunter2001 Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) jag älskar Charmed det är min favorit serie den är så bra att jag inte ens vet vad jag sak säga men iaf är säsong 5 bäst Redigerad 18 maj, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 har inte sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag älskar tjejerna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 själv tycker jag de suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 har inte sett det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Är inte heller särskilt förtjust i den serien.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Själv har jag sätt några avsnitt. Jag tycker inte det är någon höjdare precis, men det går att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 har inte sett... Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 gillar inte den serien alls ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag Älksra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Nä Buffy ska det va!..Som går i graven efter 7 år :'( ...aja...säsong 7 regerar!..har inte sett säsong 4-6(Tack vare tv4)så jag har ändå lite att se fram emot!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 både buffy och charmed suger dallrig åsnepung! så jävla larvigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 både buffy och charmed suger dallrig åsnepung! så jävla larvigt Okej...du kan ju iof uttrycka saker...ehh...lite mindre aggresivt!.. Jag var fast vid Buffy serien redan när jag såg "Welcome to Hellmouth"(Första avsnittet)...serien är genial!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Okej...du kan ju iof uttrycka saker...ehh...lite mindre aggresivt!.. Jag var fast vid Buffy serien redan när jag såg "Welcome to Hellmouth"(Första avsnittet)...serien är genial!!! Buffy roxxar!!!!!!!!!!! fast inte andra säsongen den suger dallrig åsnepung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Buffy roxxar!!!!!!!!!!! fast inte andra säsongen den suger dallrig åsnepung Äntligen en vettig person!!! ...Du har sett Säsong 7 va?..bästa säsongen jag sett!!! Säsong 2 var ingen höjdare precis...det enda jag gillade med den var...Spike, Angel som ond...ehh...i stort sett allt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 förlåt.... självklart så har man ju olika smaker.... själv så gillar jag inte sånt där "tjafs"...gillar mest tecknat annars komedier eller action filmer / serier.... smaken är som http://merin.org/fineart/butt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 jag älskar Charmed det är min favorit serie den är så bra att jag inte ens vet vad jag sak säga men iaf är säsong 5 bäst Om du gillar Charmed så mycket så måste du nästan hålla till på Bashful sharm vad heter du där isf...om du inte vet vad det är...så är det...Ett j*vligt bra Buffy och Charmed forum!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 förlåt.... självklart så har man ju olika smaker.... själv så gillar jag inte sånt där "tjafs"...gillar mest tecknat annars komedier eller action filmer / serier.... smaken är som http://merin.org/fineart/butt.jpg Buffy är ju inte precis det enda jag tittar på(Men det är rankat 1:a i min topplista) 2: Simpsons 3: Parlamentet 4: Våra värsta år, Sienfield, Alla älskar Raymond, Just shoot me, räkna med bråk, Hem till midgård, Full Frys, Kenan och Kel, Fresh prince i Bel Air, Tryck till, Boy Meets World, Smart Guy, Snacka om Nyheter... 5: South Park Det är nog mycket mer på fyran(Kommer inte på fler just nu!!!)...Så slutsatsen är Komdiserier är överlägset!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 jag glor på simpsons race mera motor F1 trafikmagasinet turbo (när det går) motorjonalen (när det går) prestanda (när det går) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Den här ligger ju fel ju... Och kom ihåg Buffy regerar!(Kom även ihåg att jag är moderator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts